سرپرست فرمانداری چناران:

‍ راهیان نور بهترین راه برای معرفی و ترویج فرهنگ انقلاب و دفاع‌مقدس است

سرپرست فرمانداری چناران بیان داشت: راهیان نور بهترین موضوع برای معرفی و ترویج فرهنگ انقلاب و دفاع‌مقدس است و این رویداد عظیم مردمی به عنوان یک عنصر فعال و کارآمد ناب‌ترین و بهترین خدمات را به نسل کنونی و نسل‌های آینده ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۹۱۱۶۸۳۳
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ قلیچی در جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور شهرستان چناران گفت: راهیان نور بهترین موضوع برای معرفی و ترویج فرهنگ انقلاب و دفاع‌مقدس است و این رویداد عظیم مردمی به عنوان یک عنصر فعال و کارآمد ناب‌ترین و بهترین خدمات را به نسل کنونی و نسل‌های آینده ارائه می‌دهد.
 
وی تصریح کرد: راهیان نور احیا کننده فرهنگ ایثار و شهادت است و کسانی که در این اردو‌ها شرکت می‌کنند باید مروج و روایتگر این فرهنگ غنی باشند.
 
سرپرست فرمانداری چناران گفت: اصلی‌ترین هدف آن احیای فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت و پایداری است و کسانی که به بازدید از مناطق جنگی اعزام می‌شوند باید سفیر و روایتگر ایثار و مجاهدت‌ها باشند و برگزاری این اردو‌ها را کار مهمی در جهت پیشگیری از تحریف تاریخ و آدرس دهی غلط توسط دشمنان بر شمرد.
 
وی در ادامه گفت: در جنگ تحمیلی مردم پای کار جنگ و دفاع از ناموس و کیان کشور بودند و با همیت و جانفشانی ایثارگرانه مردم دشمن مجال غلبه در ملت ایران را نیافت.
 
قلیچی افزود: هدف از جنگ تحمیلی نابودی ایران و فراموشی آرمان‌های استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و ایجاد کشوری با مختصات مطلوب قدرت‌های استکباری بود.
 
سرپرست فرمانداری چناران در ادامه خاطر نشان کرد: اکنون و در برهه حساس کنونی نیز نظام سلطه جنگی در ابعاد و مختصات دیگر، ولی با همان هدف قبلی علیه ملت ایران ترتیب داده است که همان جنگ اقتصادی است.
 
وی اضافه کرد: در جبهه اقتصادی هر کدام از مدیران باید یک بخش از اقتصاد مقاومتی را فرماندهی کنند، وقتی در این جنگ رزمنده و فرمانده شدید دیگر ساعت کاری و برخی دیگر از ملاحظات مطرح نیست باید در شرایط جنگی تصمیم گیری و ریسک پذیری کرد، باید از حداکثر اختیارات بصورت بهینه و نحو احسن استفاده کرد.
 
قلیچی با اشاره به حضور استاندار محترم جناب آقای مهندس رزم حسینی در استان به عنوان فرمانده جنگ اقتصادی گفت: استاندار محترم مسیر اقتصادی استان را در راستای اقتصاد مقاومتی و تشکیل مثلث اقتصادی و هیمنطور تعیین معین‌های اقتصادی برای رشد و توسعه شهر‌های استان مشخص و برنامه ریزی کرده است.
 
وی در پایان اشاره‌ای هم به کسب حداکثر امتیازات ممکن در ارزیابی وزارت کشور در حوزه‌های امنیتی و اقتصادی فرمانداری چناران کرد و گفت: انرژی زیادی برای این دو مقوله صرف شده و در استان جزء ۸ شهرستان برتر در این شاخص‌ها هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها