خبرهای داغ:
بیانیه لشکر 14 امام حسین در پی حادثه زاهدان؛

لشکر 14 امام حسین وعده سیلی سختی به عوامل حادثه زاهدان داد

لشکر 14 امام حسین(ع) با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت و تبریک شهادت جمعی از رزمندگان غیور این لشکر، وعده سیلی سخت به عوامل این حادثه داد.
کد خبر: ۹۱۱۱۹۵۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، لشکر 14 امام حسین(ع) با صدور بیانیه ای وعده سیلی سخت به عوامل حادثه تروریستی زاهدان داد، متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون"

لشکر مقدس 14 حضرت امام حسین (علیه‌السلام) که در 8 سال جنگ تحمیلی در برابر گرگ‌های تا دندان مسلح استکبار ایستاده و با تقدیم شهدایی که بر تارک عرش می‌درخشند، دشمنان را خوار و زبون کردند و همانطور که امام علی(ع) می فرمایند: ((تزول الجبال و لا تزل)) همچون کوه در راه خود مستحکم ایستاده و تا آخرین قطره خون از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دست نخواهد کشید.

در چهلمین بهار انقلاب اسلامی عوامل بزدل تکفیری جمعی از مدافعان و مرزبانان حریم امنیت را به وصال دیدار مادر مظلومشان "ام ابیها" حضرت زهرا (سلام الله علیها) رساندند؛ فرزندان شهیدان خرازی و ردانی‌پور در 8 سال دفاع مقدس و سال‌های پس از آن تا به امروز همواره در نبردهای رو در رو پیروز گشته اند و دشمن پس از هر شکست از روی ضعف و ناتوانی در اقدامی  ناجوانمردانه دست به ترور و عملیات انتحاری زده است.

در این حادثه تلخ که در شامگاه 24 بهمن ماه 1397 در جاده مواصلاتی خاش – زاهدان طی یک حمله کور انتحاری رخ داد 40 تن از رزمندگان و مدافعان امنیت ملی که بدون هیچ‌گونه سلاح و مهمات در حال بازگشت به آغوش خانواده هایشان بودند به صورت ناجوانمردانه به فیض شهادت و جانبازی نائل آمدند.

عوامل داخلی و خارجی این حادثه بدانند از این لحظه به بعد نه تنها خلل و ترسی در روند دفاع از مرزهای اسلامی مان به وجود نمی‌آید بلکه با تلاش بی فقفه و شبانه‌روزی خواب و خوراک را از این لکه‌های متعفن شیطانی گرفته و تا روزی که آن‌ها را به زباله‌دان‌ تاریخ بشری نسپاریم دست از پای نخواهیم کشید.

به ایادی استکبار با سردمداری آمریکای جنایت‌کار و جیره‌خواران پستشان همچون منافقین می‌گوییم: منتظر سیلی سختی باشید، چون به قول ولی امرمان حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی دوران بزن در رو تمام شده است.

روابط عمومی و تبلیغات لشکر مقدس 14 حضرت امام حسین (علیه‌السلام)

ارسال نظرات