مسئول مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان خبر داد:

تجلیل از برترین‌های حوزه علمیه خراسان

مسئول مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان از برگزاری همایش تجلیل از برترین‌های حوزه علمیه خراسان در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۷۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علی اکبر نوایی امروز در نشست خبری همایش تجلیل از برترین‌های حوزه علمیه خراسان در محل مرکز حوزه علمیه خراسان اظهار داشت: این همایش در روند تحولات حوزه و جز برآیند‌های تحول در حوزه علمیه است.

وی با بیان اینکه حرکات تحولی اساسی متناسب با انقلاب اسلامی در حوزه علمیه شکل گرفته است، افزود: این تحولات در عرصه‌هایی، چون آموزش و پژوهش است.

مسئول مرکز نخبگان و استعداد‌های برتر حوزه علمیه خراسان در ادامه ابراز داشت: شکل‌گیری مدارس تخصصی، رشته‌های علمی تخصصی، قرارگا‌های دانشی و علمی و همچنین شکل گیری هیئت‌های اندیشه ورز از جمله اقدامات تحولی در این راستا است.

وی همچنین به اقدامات تحقیقاتی از جمله چاپ و انتشار مجلات و کتب و مقالات ارزنده اشاره کرد.

نوایی خاطرنشان کرد: در چند عرصه موفقیت‌های بزرگی کسب کردیم از جمله شناسایی استعداد‌های برتر در حیطه اموزش است و در حیطه پژوهش و عرصه تبلیغی نیز این اقدام را در دستور کار خود قرار دادیم.

وی ادامه داد: در شش مرحله و سه استان تاکنون ۳۲۰ نفر در حیطه آموزش شناسایی شده‌اند که در حال حاضر مشغول تحصیل هستند.

مسئول برگزاری همایش تقدیر از برترین‌های حوزه علمیه خراسان اظهار داشت: تجلیل از ۴۳ شاخص و نیز تقدیر ۲ هزار برگزیده آموزشی، گزارش عملکرد سالانه بررسی و برنامه‌های اجرایی سال آینده تدوین خواهد شد.

وی در پایان از برگزاری این همایش در روز پنج شنبه ۲ اسفند ساعت ۸ صبح در مدرسه عالی نواب با حضور اساتید برجسته حوزه، استاندار خراسان رضوی، برخی از نمایندگان مجلس و با سخنرانی آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد خبر داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها