خبرهای داغ:
فرمانده لشکر 14 امام حسین:

چهلمین سال انقلاب اسلامی خار چشمن دشمنان است

فرمانده لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) گفت‌: به کوری چشم دشمنان انقلاب وارد چلمین سال انقلاب اسلامی شدیم و دست آوردهای انقلاب اسلامی هر ساله پررنگ تر شده است.
کد خبر: ۹۱۱۱۵۰۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور مسئولان و مقامات نظامی و حضور پرشور مردم در شهر سیرکان در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمد هاشمی‌پور فرمانده لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) در جمع مردم شهر سرکان اظهار داشت: یوم الله 22 بهمن روز تجدید عهد با انقلاب امام و اسلام است و ایام فجر زندگی نوینی برای ملت ما بود.

وی تصریح کرد: آتش مقدسی که در 22 بهمن شعله کشید دنیا را گرم و منور کرد و این روز یکی از وقایع حساس تاریخ در جهان است.

فرمانده لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) خاطرنشان کرد: حفظ انقلاب خط عظمت اسلام و مسلمین و دفاع از مظلومین و مستضعفان است و انقلاب اسلامی ایران همچون آتشفشانی تمام ناشندنی است.

وی ادامه داد: دهه فجر بزرگترین معجزه الهی است و درسی که انقلاب اسلامی به آموخته این است که در مقابل ابرقدرت های عالم با قدرت ایستادگی کنیم و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بدانیم که پیروزی با ما است.

فرمانده لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام)  گفت‌: به کوری چشم دشمنان انقلاب، وارد چلمین سال انقلاب اسلامی شدیم و دست آوردهای انقلاب اسلامی هر ساله پررنگ تر شده است.

ارسال نظرات