خبرهای داغ:

مراسم عزادارای بانوی کرامت در درجزین+ تصاویر

مراسم عزادارای حضرت زهرا (س) هیئت لبیک یا ثارالله شهر درجزین شهرستان مهدیشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۹۲۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، ویژه برنامه های شهادت اول مظلومه عالم،شهیده ، زهرا سلام الله، مام سه شهید و همسر ولایت،دخت نبوت دردانه هستی در محل موکب لبیک یا ثارالله درجزین برگزار شد.
حجت الاسلام روح الله یغمائیان در جمع عزاداران درجزینی با برشماری اوصاف حضرت زهرا سلام الله در پاسداشت حق ولایت بیان داشت: اسلام نبوی بر سه رکن اساسی پایه ریزی شده که هرکدام از آنها دارای ضعف باشد اسلام دچار مشکل میشود.
جامعیت دین،مبنی دین اسلام بر اساس جامعیت بوده که در آن ارائه برنامه برای رسیدن به رشد و کمال است و در تمام موارد زندگی برای انسان برنامه دارد،اسلام برای عروسی و عزائی ما برنامه دارد،حتی قبل از تولد تا مرگ. دوم فقاهت در دین،فقاهت یعنی مرجع بودن،کار انسان بر اساس امور دینی باشد،سوم  رکن اسلام امامت است که حضرت فاطمه سلام الله به خاطر حق ضایع شده از ولایت گریه ها میکرد تا با این روش روشنگری کند،دشمن وقتی که موقعیت خود را در خطر دید درب خانه زهرای اطهر را آتش زدند و همسر ولایت را بین در و دیوار قرار داد و محسن،نوگل نشکفته ولایت را شهید کردند،زهرا سلام الله توطئه های دشمنان ولایت(آقا امام علی اول مظلوم عالم) را با روشهای مختلف خنثی میکرد.
مداح اهل بیت (ع) کربلائی مهرداد عزیزی در این مراسم با ذکر مصیبت اهل بیت(ع) و همسر پهلو شکسته ولایت،حضرت فاطمه زهرا سلام الله ، دلها را وارد صحن و سرای زهرا سلام الله کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار