خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) در جمع دانشجویان:

مطالبه گری یکی از بزرگترین وظایف دانشجویان است

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در جمع دانشجویان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری ، مطالبه گری را یکی از وظایف قشر دانشجو برشمرد.
کد خبر: ۹۱۰۹۲۶۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) به مناسبت چهلمین فجر انقلاب اسلامی در بین جمعی از دانشجویان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری حضور یافت.

 این برنامه تحت عنوان "بلوغ یک انقلاب چهل ساله" میزبان جمعی از دانشجویان دغدغه مند استان چهارمحال و بختیاری  بود، به نحوی که برخی از دانشجویان به صورت ایستاده جلسه را به اتمام رساندند.

در ابتدا پس از قرائت قرآن، مرتضی کریمی، مسئول بسیج دانشجویی استان ضمن خیر مقدم، به بیان جایگاه دانشگاه ها و دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بصیرت و ولایت موتور محرک هر انقلابی است.

در ادامه این برنامه دانشجویانی به نمایندگی از دانشگاه ها، گروه های جهادی، فعالان سیاسی و...، به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداختند.

پایان بخش این برنامه سخنرانی سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) با محوریت پاسخگویی به سؤالات و دغدغه های دانشجویان و همچنین تبیین مسیر دانشجویان انقلابی و با بصیرت استان بود.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری،  اظهار کرد: یکی از بزرگترین وظایف دانشجویان مطالبه گری است.

وی،  با بیان اینکه  دانشجویان در این راه نباید از سعی و تلاش دست بکشند، گفت: شما دانشجویان در یکی از بهترین موقعیت های زندگی خود هستید و باید از آن به نحو احسن بهره ببرید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار