به همت معاونت ایثارگران سپاه ناحیه تربت حیدریه؛

دیدار از خانواده ۳ شهید والامقام به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی

به همت معاونت ایثارگران سپاه ناحیه تربت حیدریه جانشین فرمانده سپاه ناحیه و هیئت همراه از خانواده ۳ شهید والامقام دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۰۸۷۱۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ دوم پاسدار فرستاده در دیدار با خانواده‌های شهدا تربت حیدریه که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب صورت گرفت، گفت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین افتخار و نعمت است که نصیب ما شده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: خانواده‌های جانبازان و ایثارگران میراثی گران‌بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

وی افزود: جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس، به‌عنوان اسطوره استقامت، وفاداری و صبر وبصیرت همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر تاریخ انقلاب اسلامی ثبت‌شده است و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار بزرگی است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در پایان تصریح کرد: آسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست، مدیون همین فداکاری و ایثارگری‌های شهدای عزیز وصبرخانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان است که پاداش آنان نزد خدا محفوظ خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها