دومین اجلاس مجمع بسیج شهرستان گناباد برگزار شد

دومین اجلاس مجمع بسیج شهرستان گناباد با حضور مسئولین ادارات، رئوسای دانشگاهها، ائمه جمعه و جماعات و نخبگان شهرستان در نمازخانه سپاه ناحیه گناباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۴۱۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضویغ در ابتدای جلسه سرهنگ پاسدار علی ابراهیم زاده فرمانده سپاه ناحیه گناباد و نائب رئیس مجمع بسیج شهرستان در سخنان کوتاهی ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک ایام الله دهه فجر، تفکر بسیجی را تنها مسیر حل مشکلات جامعه امروزی دانست.

در ادامه روسای کارگروه‌های مختلف گزارش فعالیت‌های خود را ارائه نموده و به بیان راهکار‌هایی برای حل معضلات در حیطه تخصصی خود پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی؛ امام جمعه موقت شهرستان به عنوان سخنران مراسم ضمن گرامیداشت تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر، حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی تمام عیار برای تمام افراد و دوران‌ها دانست و افزود: آن حضرت با وجود مقامات عالی و منحصر به فرد معنوی، جان خود را در راه ولایتمداری فدا نمود و این الگویی برای ما می‌باشد که در راه دفاع از حکومت دینی و انقلاب اسلامی از هیچ سرمایه‌ای دریغ ننماییم.

در پایان بیانیه پایانی به شرح زیر صادر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ

خداوند را سپاس می‌گوییم که در استمرار حرکت انبیاء و رسالت پیامبر عظیم الشأن اسلام صلی الله علیه و آله و ائمه اطهار علیهم السلام نهضت تاریخی سلاله پاکشان امام خمینی (ره) را با مقاومت جانانه مردم فداکار و ولایتمدار ایران به پیروزی رساند.

پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری امام خمینی (رحمه الله) و در ادامه هدایت‌های حکیمانه خلف صالحش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) منشأ تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شده است که با گذشت ۴۰ سال از انفجار نور و وقوع معجزه قرن، گفتمان مقتدر و منحصر به فرد انقلاب اسلامی در سپهر جهانی تبلور پیدا کرده و این تحول از طریق مبانی و ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و با اراده، ولی فقیه و رهبری انقلاب و با شاخصه دفاع از مظلوم و ستیز با ظالم پدید آمده است.

بی‌شک امت هوشیار و بیدار اسلامی نیک می‌دانند که رمز تداوم حرکت پیروزمندانه انقلاب اسلامی و راه عبور از مشکلات فراروی کشور تمسک به شعار‌های اصیل انقلاب اسلامی، چون تبعیت از ولایت فقیه و تکیه بر توان داخلی می‌باشد.

قطعا مسیر برون رفت از مشکلات اقتصادی اخیر نیز همان پیاده سازی راهبرد اقتصاد مقاومتی است نه در اعتماد به نظام فرسوده لیبرال دموکراسی غرب و تعامل با نظام استکباری. تجربه چند سال اخیر گفتگو و مذاکره با غرب نشان داد چنین راهکار‌هایی نه تنها سبب حل مشکلات مردم نمی‌شود بلکه سبب جسارت بیشتر آنان در تعامل با نظام جمهوری اسلامی خواهد بود که نمونه آن شرط گذاری اخیر اروپا در ایجاد کانال محدود مالی برای حفظ برجام است. البته این کشور‌ها باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه این شروط تحقیرآمیز را نخواهد پذیرفت و به بهای باز شدن یک آبراهه کوچک تن به هر خواسته‌ای نخواهند داد.

در پایان مجمع بسیج شهرستان گناباد از آحاد مردم شریف و ولایتمدار دعوت می‌نماید جهت تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی پاسخی دندان‌شکن به توطئه‌ها و برنامه ریزی‌های استکبار جهانی دهند و مانند گذشته در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن حضوری حماسی و دشمن شکن داشته باشند و انسجام اسلامی و روحیه‌ی انقلابی خود را به نمایش بگذارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها