خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:

فرهنگ شهدا، فرهنگ اقتدار آفرین/بصیرت راه مقابله با دشمنان

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود با بیان اینکه فرهنگ شهدا، فرهنگ اقتدار آفرین است گفت: بصیرت و معرفت راهکار مقابله با توطئه های دشمنان در هر عصر و زمانی است.
کد خبر: ۹۱۰۸۰۳۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار احمد حسین پور در مراسم جشن انقلاب واحد پوینده بهارستان حوزه بسیج دانش آموزی ایمان شاهرود در دبیرستان دوره اول بهارستان در سخنانی با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و چهل سالگی این درخت تناور با بیان اینکه برای رسیدن به این مرحله از انقلاب خون دل‌ها خورده شده است اظهار کرد: امروز عده‌ای ساده لوح یا با اهداف شیطانی تلاش دارند این انقلاب را به انحراف بکشانند و دستاورد‌های آن را خدشه وار نمایند که باید شما نسل نوجوان و جوان مراقب باشید.
وی افزود: ما و شما که دوران ستم شاهی را ندیده ایم باید در آن مطالعه کنیم و تلاش نماییم واقعیت‌ها را تحلیل و بررسی کنیم و درک درستی از آن شرایط بدست آرویم و این مهم با تحقیق و پژوهش حاصل می‌شود و دشمنان ما این را نمی‌خواهند.
جانشین سپاه ناحیه شاهرود با ارائه آماری مقایسه‌ای در دوران قبل و بعد از انقلاب در عرصه‌های علمی و صنعتی گفت: ما قبل از انقلاب رشد علمی قابل ملاحظه‌ای نداشته ایم و در صنعت نیز واسته صد در صدی به استکبار بوده ایم و وارد کننده همه تجهیزات و امکانات و موارد مصرفی بوده ایم.
وی تصریح کرد:، اما بعد از انقلاب و امروز ما در پیشرفت علم بیشتری سرعت را در جهان دارا هستیم و در عین تحریم چهل ساله در بسیاری از صنایع و رشته‌های علمی رتبه‌های برتر دنیا را دارا هستیم که موضوع هسته‌ای و موشکی آن امروز برای همگان روشن است.
حسین پور خاطر نشان کرد: در عرصه‌های دفاعی و صنعتی نیز ما امروز جزو برترین‌های دنیا هستیم و صنایع سبک و سنگین در کشور ما بدون وابستگی به غرب و شرق عالم بسط و گسترش یافته و امروز موشک و پهپاد و هواپیما و زریردریایی و ناو و بسیاری از تجهیزات دیگر را بومی در داخل تولید می‌کنیم.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان گفت: دشمن در طول این سال‌ها تلاش کرده تا این پیشرفت‌ها را نشان ندهد و یا وارونه و به نفع خود نشان دهد و این با ابزار رسانه و فضای مجازی محقق شده که خوب و بد را درهم به ما نشان می‌دهد و به دنبال اهداف خود است.
جانشین سپاه شاهرود با تاکید بر بصیرت و معرفت در کنار علم و دانش در برخورد با دشمنان گفت: امروز باید مجهز به سلاح علم و دانش همراه با بصیرت و معرفت شویم تا بتوانیم در مقابل این دشمن مکار محکم و استوار بایستیم و او را مانند گذشته شکست دهیم.
وی توجه به سیره شهدا را در مواجه با توطئه‌های دشمنان راهگشا عنوان کرد و افزود: شهدا با نثار خون خود به ما درس ایستادگی و بصیرت و مقاومت و دین داری و سلحشوری دادند و ما باید این فرهنگ را دنبال کنیم چرا که دشمنان تلاش دارند این فرهنگ اقتدار آفرین را از ما بگیرند.
در این مراسم برنامه‌های متنوع به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار