چنارانی:

مردم مسئولان را انتخاب نکرده‌اند که به‌فکر بورسیه فرزندان خود باشند/ مخالف FATF هستم

نماینده مردم نیشابور به شکاف بین مردم و مسئولین انتقاد کرد و گفت: مردم مسئولان را انتخاب نکرده‌اند که به‌فکر بورسیه فرزندان خود باشند.
کد خبر: ۹۱۰۶۷۵۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ تربیون آزاد کاروان رسانه انقلاب به همت سازمان بسیج رسانه استان در مسجد جامع شهرستان نیشابور برگزار شد.

 مردم شهرستان نیشابور در این تریبون آزاد مشکلات خود را در حضور فرماندار،  نمایندگان شهرستان نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه ناحیه و دیگر مسئولین ادارات و نهاد‌های شهرستان مطرح کردند و مسئولین به برخی مسائل مطرح شده پاسخ دادند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در این مراسم نسبت به شکاف بین مردم و مسئولین انتقاد کرد و گفت: مردم ما را به عنوان نماینده خود در مجلس انتخاب کردند پس باید به کار آنان رسیدگی کنیم.مردم مسؤولان را انتخاب نکرده‌اند که تنها به‌فکر بورسیه فرزندان و رفاه حال خودشان باشند.

هاجر چنارانی در ادامه مخالفت خود را نسبت به FATF اعلام کرد و گفت:FATF یک سند استعماری است که خروج ایران از لیست سیاه را مشروط به اجرای برنامه اقدام 41 بندی برنامه کرده است.

وی ادامه داد: در بندهای 29، 28، 27 و 8 این سند استعماری، ایران ملزم شده کنوانسیون تأمین مالی تروریسم، کنوانسیون پالرمو، اصلاح قانون مبارزه با پولشویی و اصلاح قانون تامین مالی تروریسم را به‌ تصویب مجلس برساند.

نماینده مردم شهرستان‌های نیشابور و فیروزه متذکر شد: در این سند استعماری، حقوق مطرح کشورها در معاهدات نادیده گرفته می‌شود.

وی تأکید کرد: در دفاع از خون شهیدان، قدرتمندانه ایستادگی و شجاعانه به تکلیف الهی خود عمل می‌کنیم.

چنارانی تصریح کرد:  پول تو جیبی فرزندان برخی از مسئولان ما  یک تا دو میلیون است این در حالی است که مبلغ یارانه مردم هنوز با وجود 300 برابر شدن تورم تغییر نکرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها