امام جمعه شهرستان باخرز:

مسئولی که سوار بر لکسوس و پورشه باشد نمی‌تواند درد سفره‌های خالی را احساس کند

امام جمعه شهرستان باخرز با سفارش مسئولان به دوری از اشرافی گری افزود: مسئولی که لکسوس و پورشه سوار شود نمی‌تواند مشکلات مردم و درد سفره‌های خالی را احساس کند.
کد خبر: ۹۱۰۶۳۷۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین زاهدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان باخرز که در مسجد جامع امام علی علیه السلام برگزار شد، با سفارش به تقوا و دوری از گناهان و تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: تقارن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام فاطمیه بسیار زیبا است. انقلاب اسلامی ایران ادامه راه انقلاب علوی و فاطمی است و باید هم ایام دهه فجر و هم ایام فاطمیه را بسیار پرشورتر از قبل برگزار کرد.

وی افزود: دشمن می‌خواست کاری بکند که انقلاب اسلامی ایران چهلمین سالگرد خود را نبیند، ولی در این راه موفق نشد. ایران از اول انقلاب تاکنون در کنار اسلام و انقلاب مانده اند و این ماندن را با خون خود امضا کرده و بار‌ها ثابت کرده اند که هرگز دست از جمهوری اسلامی ایران بر نخواهند داشت.

خطیب جمعه باخرز اضافه کرد: امروز با توجه به شرایطی که دشمن برای کشور بوجود آورده است، از همه قدرت خود برای تهاجم فرهنگی با استفاده از رسانه‌های مجازی و ماهواره‌ها در راستای جدا کردن مردم از نظام استفاده میکند، باید هوشیار بود. دشمن می‌خواهد با استفاده از حربه‌های اقتصادی و به وجود آوردن مشکلات معیشتی برای مردم، بین نظام و مردم جدایی بیندازد، ولی باید این را بدانند که مردم و نظام از یک بدنه هستند و هرگز جداشدنی نخواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین زاهدی با اشاره به تکرار تجربه برجام در مسئله cft گفت: مسئله برجام ثابت کرد که نمی‌توان به دشمن اعتماد کرد و نباید امروز در مسئله cft بار دیگر به دشمن اعتماد کنیم. بانک اروپا همان راه آمریکا را در پیش گرفته است و همانطور که رهبری فرمودند: نباید به اروپایی‌ها هم اعتماد کرد.

خطیب جمعه باخرز در پایان صحبت‌های خود با سفارش مسئولان به دوری از اشرافی گری افزود: اگر امروز مسئولان ما گرفتار خوی اشرافی گری شوند نمی‌توانند درد مردم را بفهمند. مسئولی که لکسوس و پورشه سوار شود نمی‌تواند مشکلات مردم و درد سفره‌های خالی را احساس کند. امروز مسئولان باید تلاش کنند که مرحم زخم‌های مردم باشند نه اینکه با اقداماتی نظیررسانه‌ای کردن جشن‌های تولد خود در کاخ سعدآباد نمک بر زخم مردم بپاشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها