همزمان با آغاز دهه فجر؛

حمل پرچم مقدس ایران توسط دونده کلاتی به مسافت ۴۰ کیلومتر

همزمان با آغاز دهه مبارکه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، دونده بسیجی و انقلابی شهرستان کلات نادر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر ۴۰ کیلومتری زاوین تا کلات را حمل کرد.
کد خبر: ۹۱۰۶۳۳۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خرساان رضوی؛ مسعود تیموری قله زو با شعار چهل سال ورزش- چهل سال افتخار مسیر چهل کیلومتری را به افتخار چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران دوید و همزمان با نواخته شدن زنگ انقلاب و ورود تاریخی امام خمینی (رحمة الله علیه) به میهن عزیزمان وارد مصلی شهرستان کلات نادر شد.

هدف این دونده انقلابی و پر تلاش از دویدن مسیر ۴۰ کیلومتری، افتخار به استقلال و اقتدار سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران بود و این حرکت نمایانگر این است که ملت شریف ایران چهل سال با عزم راسخ در مقابل تهدیدها و برنامه‌های شوم دشمنان ایستادگی کرد و توانستند به استقلال کامل برسد و بعد از تکامل چهل سالگی بسوی پیشرفت‌های چشمگیر و جهانی در زمینه‌های گوناگون و بالاخص در زمینه شکوفایی اقتصادی و معیشتی هر چه بیشتر ایران اسلامی عزیز حرکت خواهیم کرد.

همچنین گروهی از موتور سواران همزمان با ورود دونده به شهر کلات نادر مسیر ۴ کیلومتری دروازه شهر تا میدان مصلی وی را همراهی نمودند و در پایان مورد استقبال فرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولین شهرستان و مردم کلات قرار گرفتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها