خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن:

260 دانش‌آموز رزنی به اردوی راهیان نور جنوب اعزام شدند

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: در مرحله سوم اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور، 260 دانش‌آموز پسر رزنی به اردوی راهیان نور جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۰۴۱۱۷
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

260 دانش‌آموز رزنی به اردوی راهیان نور جنوب اعزام شدندسرهنگ داود مهدوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن اظهار داشت: در مرحله سوم از اردوی راهیان نور دانش‌آموزی، 260 نفر از دانش‌آموزان شهرستان رزن به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در مجموع سه مرحله اعزامی که از ابتدای سال انجام شده است، 750 نفر از دانش‌آموزان به این اردوها اعزام شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه رزن هدف از اجرای اردوی راهیان نوردانش‌آموزی را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل سوم انقلاب با آرمان‌های امام(ره) و شهدا بیان کرد و افزود: نسل سوم انقلاب جنگ تحمیلی را لمس نکرده و جانفشانی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس را از نزدیک ندیده است بنابراین راهیان نور فرصت مناسبی است که با سفر به مناطق عملیاتی با رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان آشنا شوند.

وی افزود: شهدا در همه سال‌هایی که از انقلاب می‌گذرد حامی و پشتیبان انقلاب بوده‌اند؛ در زمان جنگ برای حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با یک وحدت و انسجام و با توکل بر خدا و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب به جبهه‌ها رفتند و در مقابل بلوک غرب و شرق ایستادگی کردند و بعد از آن نیز در هر زمانی که کشوربه مشکلی برخورده و آسیبی نظام را تهدید کرده با حضور خود نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

مهدوی با بیان اینکه شهدا راه حق را یافتند، ادامه داد: بازخوانی و عمل به سیره زندگی آنها بی‌شک نجات‌بخش همگان و به ویژه دانش‌آموزان و چراغ راهی برای نوجوانان و جوانان که آینده‌سازان این کشور هستند خواهد بود.

وی اظهار داشت: در راستای شناساندن شهدا و ترویج فرهنگ و سیره آنها به دانش‌آموزان، ما از ابتدای سال 750 دانش‌آموز را به مناطق غرب و جنوب در سه مرحله اعزام کرده‌ایم و در این مرحله نیز250 نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام کرده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات