خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه امسال یکی از سخت‌ترین سال‌ها در زمینه اعزام راهیان‌نور به مناطق عملیاتی است، بر لزوم حمایت دستگاه‌ها و نهادها در برگزاری اردوهای راهیان نور تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۷۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

لزوم حمایت دستگاه‌ها و نهادها در برگزاری اردوهای راهیان نوربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر صفی‌اله صفایی در جلسه هم‌اندیشی با مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور یکی از فعالیت های فاخر بسیج دانشجویی است، تصریح کرد:  بر این اساس باید با نگاهی کاربردی و عملیاتی از سوی این سازمان به آن نگریسته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تجربه دفاع مقدس، مشحون از ‌تجربیات فرهنگی، علمی، سیاسی، استراتژیک و مدیریتی است، گفت: دانشجویان بسیجی امروز برای عرض اندام ملی و ‌منطقه‌ای از اردوها تغذیه می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان اضافه کرد: جوان ما با پشتوانه اخلاص و اتکا به ولایت فقیه در این اردوها حاضر شده و از رزمندگان دفاع مقدس که با جان بر پای آرمان‌های خود ایستادند، الگوبرداری می‌کنند.

 وی با بیان اینکه امسال یکی از سخت‌ترین سال‌ها در زمینه اعزام راهیان‌نور به مناطق عملیاتی است، بر لزوم حمایت دستگاه ها و نهاد ها در برگزاری اردوهای راهیان نور تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی امروز، برگزاری اردوهای راهیان نور با سختی‌های ویژه‌ای مواجه است که بایستی تمامی ارگا‌ن‌ها و سازمان‌هایی که در عرصه راهیان نور فعال هستند، مساعدت‌ کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات