خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اعزام 132 نفر از دانش‌آموزان بخش فیروزان و خزل شهرستان نهاوند به اردوی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۳۳۱۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

اعزام 132 نفر از دانش‌آموزان بخش فیروزان و خزل به اردوی راهیان نورسرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: یکی از اهداف مهم اعزام کاروان‎های راهیان نور به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس آشنایی نسل نوجوان و جوان با فرهنگ شهادت، مقاومت، ایثار و رشادت‎های رزمندگان اسلام است.

وی افزود:  شهدا با نثار خون پاک خود برای کشور عزیز اسلامی عزت آفریدند که امروز آزادی، عظمت و شکوه این مملکت ثمره آن خون‌های پاک است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه تاکنون ۳۶۷ نفر از دانش‌آموزان شهرستان طی دو مرحله به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شده‌اند، تصریح کرد: سومین مرحله اعزام از شهرستان نهاوند نیز روز پنجشنبه ۴ بهمن ماه صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این مرحله ۱۳۲ نفر از دانش‌آموزان شهر فیروزان و بخش خزل شهرستان نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد و به مدت سه روز از مناطق عملیاتی اروند، کربلا ۴، کربلا ۵ و فتح المبین بازدید خواهند کرد.

کریمی گفت: برنامه‌های راهیان نور رویکردی مهم و موثر در فرهنگ جامعه و مقابله با جنگ نرم دشمن و آشنایی جوانان با ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات