جلسه هم اندیشی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج با ائمه جماعات و دهیاران شهرستان برگزار شد

جلسه هم اندیشی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج با ائمه جماعات و دهیاران شهرستان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۹۲۵
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ جلسه هم اندیشی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج با ائمه جماعات و دهیاران شهرستان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید.
 
در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه بردسکن ضمن خیر مقدم و بزرگداشت ایام الله دهه فجر بر همکاری و تعامل هرچه بیشتر و بهتر فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج با ائمه جمعه و جماعات و دهیاران روستا‌ها تاکید نمود و خواستار تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال در سطح روستا‌ها و شهرستان شد.
 
حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان بردسکن نیز ضمن ارائه تحلیلی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دشمنی‌های استکبار جهانی بر هوشیاری مسئولان و مردم در برابر توطئه‌های دشمنان تاکید نمود.
 
دکتر قاسم پور سرپرست فرمانداری شهرستان نیز دستاورد‌های انقلاب اسلامی را در حوزه‌های مختلف در شهرستان بردسکن تبیین نمود.
 
لازم به ذکر است؛ این جلسه با مشارکت سپاه ناحیه، سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر امام جمعه و فرمانداری شهرستان بردسکن در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها