خبرهای داغ:
مین‌های به جای مانده از دوران دفاع مقدس، جان دو سرباز وطن را گرفت

شهرستان دهاقان رنگ شهادت به خود گرفت و سرباز وظیفه وطن را در آغوش خود جای داد.

شهید علیرضا نادعلی سرباز وظیفه ۲۱ ساله دهاقانی پس از یک سال خدمت سربازی در مرز ایران و عراق به همراه هم خدمتی خود در حین گشت زنی بودند که بر روی مین‌های به جای مانده از دوران هشت سال دفاع مقدس رفته و به درجه شهادت نایل آمدند.
کد خبر: ۹۱۰۰۹۱۸
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، شهید نادعلی دهاقانی سرباز مرزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پس از گذشت یک سال از خدمت خود به کشور، امروز (چهارشنبه) پیکر مبارکش در گلستان شهدای شهرستان دهاقان و در کنار لاله های پرپر شده به خاک آرمیده شد و فردا پنج شنبه نیز مراسم ترحیم این شهید بزرگوار در حسینیه اعظم دهاقان از ساعت 8/30 الی 11/30 برگزار می گردد.

حجت الله امامی ، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهاقان، در حاشیه تشییع پیکر این شهید بزرگوار گفت : شهید نادعلی و هم خدمتی وی که از جوانان مشهدی بوده است در حال گشت و کمین در منطقه عملیاتی قصر شیرین، مرز خسروی درحالی‌ که مشغول گذراندن دوران خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از خاک و وطن خویش بودند و به دلیل نامساعد بودن هوا وارد محدوده مین گذاری شده می‌شوند و پس از برخورد با یکی از مین‌های به جای مانده از دوران هشت سال دفاع مقدس به شهادت می‌رسند.

وی ادامه داد: بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیلاب موجب جابه جایی و انفجار مین‌ها شده و در شب شهادت این دو جوان دلاور کشور ظاهرا هوا مه آلود اعلام شده بود.

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهاقان،خاطرنشان کرد: تاریخ اعزام به پادگان مرزی ایران و عراق این دو شهید بزرگوار آذرماه سال گذشته بوده است.

 

ارسال نظرات