خبرهای داغ:
در جمع دانش‌آموزان شهر سیرکان مطرح شد:

فضیلت و کرامت زن مسلمان در عفاف و حجاب است

کارشناس مسائل مذهبی گفت: فضیلت و کرامت زن مسلمان در عفاف و حجاب و الگو پذیری از فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۹۱۰۰۱۸۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) حجت‌السلام امیری در جمع دانش آموزان مدرسه راهنمایی و دبیرستان حضرت زینب شهر سیرکان در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور با تبریک ایام ولادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: حضرت زینب (س) از جایگاه بالایی در جهان اسلام برخوردار است و همراهی آن بانوی بزرگ با حضرت امام حسین (علیه‌السلام) در تبیین واقعه عاشورا و زنده نگه داشتن قیام حسینی نشان دهنده شخصیت والای حضرت زینب کبری است.

وی به جایگاه زنان در انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: فضیلت و کرامت زن مسلمان در عفاف و حجاب و الگو پذیری از فاطمه زهرا (س)  و حضرت زینب (س) از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

حجت‌السلام امیری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دستاوردهای انقلاب و خدمات عمومی و رسیدگی به مناطق محروم با توجه به 8 سال دفاع مقدس و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی همچنان ادامه دارد و امروزه امنیت پایدار توسط دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقصی نقاط کشور در حال انجام است.

لازم به ذکر است این برنامه به همت نمایندگی ولی فقیه در لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور و با هدف آشنایی دانش آموزان این منطقه با فضایل و خصوصیات اخلاقی و رفتاری حضرت فاطمه و حضرت زینب (س) برگزار شد.

 

 

 

ارسال نظرات