همایش بزرگ بصیرت ۹ دی؛ روز تجدید بیعت با ولایت در شهرستان کلات برگزار شد

همایش و تجمع بزرگ ۹‌ی دی ؛ روز بصیرت دینی و روز بیعت امت با ولایت با حضور پر شور قشر‌های مختلف مردم، بسیجیان، کارکنان ادارات، دانش آموزان و نیرو‌های نظامی و انتظامی در حسینیه خوارزم محله شهرستان کلات بر گزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۵۶۱۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ این گردهمایی بزرگ و حماسی همزمان با سراسر کشور، با هدف تجدید بیعت مردم انقلابی با ولایت و همچنین یادآوری استقامت و بصیرت دینی امت در مقابل دشمنان داخلی و خارجی در فتنه سال ۸۸ اجرا شد.

در این مراسم مردم با مشت‌های گره کرده خود فریاد مرگ بر منافق و مرگ بر آمریکاه سر دادند و از نقشه‌ها و برنامه‌های دشمنان و منافقان مزدور اعلام انزجار و بیزاری کردند و با آرمان‌های انقلاب و رهبری عظیم الشان تجدید بیعت نمودند.

سرگرد پاسدار محمد شریف ؛ فرمانده سپاه کلات ضمن تبریک یوم الله ۹ دی و خیر مقدم، از حضور پر شور و حماسی بسیجیان در حماسه ۹ دی تقدیر و تشکر کرد و این حضور انقلابی و دشمن شکن را به فال نیک گرفت و آن را به محضر امام خامنه ‌ای مدظله العالی تقدیم کرد.
 
در ادامه سرهنگ پاسدار بازیاد، کارشناس ارشد سیاسی به مقوله بصیرت و فتنه پرداخت و بیان داشت: عدم بصیرت و فقدان آگاهی نسبت به اوضاع جامعه باعث می‌شود در جامعه هرج و مرج و شبهه بوجود بیاید و در نتیجه فتنه به قلب اجتماع رسوخ خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها