نماینده مجلس هفتم شورای اسلامی:

ایجاد نارضایی اجتماعی فتنه جدید دشمنان است

نماینده پیشین سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان برای فتنه سال ۹۸ برنامه ریزی کرده اند که یکی از توطئه‌های آن‌ها ایجاد نارضایی اجتماعی است.
کد خبر: ۹۰۹۵۲۰۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ احمد بزرگیان شامگاه شنبه در دومین اجتماع مردمی ۹ دی سبزوار افزود: نمونه‌ای از نارضایی اجتماعی برنامه ریزی شده دشمن در وقایع دیماه پارسال بود که با کشاندن برخی اقشار متوسط و ضعیف فریب خورده به خیابان، آن‌ها را با عناصر ضدانقلاب همراه کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف فتنه ۸۸ براندازی نظام اسلامی بود، تصریح کرد: امروز دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی طرح نفوذ بین مسئولان، نخبگان و مردم را پیگیری می‌کند.

نماینده مجلس هفتم با اشاره به اینکه بصیرت، بهترین سلاح مبارزه با فتنه دشمن است، ادامه داد: افزایش بصیرت و شناخت ملت، مانع از تکرار فتنه‌ای دیگر در کشور می‌شود.

وی با اشاره به عملیات رسانه‌ای و جنگ اقتصادی دشمن تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس با تکیه بر توان داخلی برابر همه قدرت‌ها ایستادیم و امروز نیز دولت با تشکیل کابینه جهادی باید بر مشکلات اقتصادی غلبه کند.

بزرگیان گفت: یقینا مذاکره با آمریکا، که از سوی برخی گروه‌ها مطرح می‌شود، گره گشای مشکلات اقتصادی کشور نیست.

وی ادامه داد: تداوم برجام پس از لغو آن از سوی رئیس جمهوری آمریکا منوط به تضمین کتبی اروپا و پایبندی آن‌ها بود که پس از گذشت ماه‌ها این وعده هنوز محقق نشده است.

وی با اشاره به زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی گفت: این حرکت خودجوش از جنس راهپیمایی‌های سال ۵۷ و اوایل پیروزی انقلاب اسلامی بود که طومار فتنه را در هم پیچید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها