خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا:

9 دی، روز لرزندان پایه‌های کاخ سفید بود/ایران ملت آمریکا را به زانو درآورده است

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا گفت: 9 دی روز بصیرت الهی و روز لرزندان پایه‌های کاخ سفید و معاویه زمان بود.
کد خبر: ۹۰۹۵۱۹۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت‌الاسلام علی نوری در مراسم گرامی‌داشت حماسه 9 دی با بیان این‌که روز بصیرت در حماسه 9 دی و فتنه و حوادث سال 88 خلاصه نمی‌شود، اظهارداشت: یوم الله 9 دی نشان دهنده تجلی نور بیشتر خدا، نمایشگاه غیرت ملی، نماد دوئل ملت با معاندان انقلاب، روز میثاق امت با ولایت، صحنه اعتماد ملی امت با حکومت و دولتمردان، روز بصیرت الهی و روز لرزندان پایه‌های کاخ سفید و معاویه زمان بود.

وی با بیان این‌که ایران همیشه نشان داده است که هنر شکست دادن آمریکا را در هر شرایطی دارد، افزود: در انقلاب اسلامی، ملت ایران آمریکا را به زانو درآورد و برای نخستین بار در جهان شکست آمریکا به نام این ملت ثبت شد.

 نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا با بیان این‌که ملت بزرگ ایران در این روز نشان داد که چگونه با اوج بصیرت و وقت‌شناسی، آتش‌فتنه را خاموش می‌کند، افزود: دشمن تلاش کرد تا مردم را نسبت به نظام بدبین کنند اما ملت ایران با تبعیت از ولایت، بار دیگر به صحنه آمد و پایداری نظام اسلامی را تثبیت کرد.

وی با بیان این‌که مؤمن باید بصیر باشد و انسان بصیر مسائل را درک می‌کند، تصریح کرد: دشمن شناسی، زمان شناسی، عمل دقیق و به هنگام و صحیح  و سنجیده حول محور ولایت از مصادیق بصیرت است.

نوری با اشاره به این‌که نهم دی ماه پیروزی دیگری بود که نشان داد ملت ایران مقابل همه نیرو‌های جهانی با صلابت و آرامش و ایمان می‌ایستد و از هیچ قدرتی شکست نمی‌خورد، بیان کرد: حماسه 9 دی نقشه‌های فتنه‌گران را با شکست روبه‌رو کرد و ملت ایران با حضور حماسی خود در صحنه دفاع از انقلاب، بصیرت خود را به خوبی نشان داد.

وی با اشاره به اقتدار ایران در منطقه، اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا که خود را فردی قدرتمند می‌داند، دزدکی وارد کشور عراق می‌شود و موفق به دیدار با مسؤولان این کشور نمی‌شود و تنها تلفنی با آن‌ها صحبت می‌کند و این یک عقب‌نشینی خفت‌بار از منطقه است.

نوری با تأکید بر این‌که ولایت فقیه، روحانیت و مرجعیت از نقاط قوت انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: دشمن این نقاط قوت را شناسایی کرده و با ترفندهای مختلف در صدد نفوذ است و می‌خواهد مردم را نسبت به روحانیون بدبین کند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به این‌که فضای مجازی بستر برای اغواگری‌های دشمنان فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های دشمنان رخنه در قشر دانش‌آموز است تا با بی‌اهمیت نشان دادن زمان در بین دانش‌آموزان انسان‌هایی رشد یافته، متفکر و مخترع تربیت نشونند.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر کودکان و نوجوانان کشور ساعات بسیاری از زمان خود را صرف بازی‌های رایانه‌ای می کنند، ادامه داد: با صرف زمانی حدود 2 هزار و 800 ساعت می‌توان دوران کارشناسی را در دانشگاه گذراند.

نوری با بیان این‌که اگر بازی‌های رایانه‌ای کنار گذاشته شود، تعداد بسیاری حافظ قرآن، کتاب‌خوان و انسان‌های متفکر و مخترع می‌توان تربیت کرد، گفت: تقوا، انس با قرآن، تفکر، مطالعه تاریخ، هم‌نشینی با علما و اخلاص از ویژگی‌های انسان بصیر است.

به گزارش خبرگزاری بسیج ، این مراسم در دبیرستان امین برگزار شد و دانش‌آموزان شعارهای «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است» «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل» را سر دادند.

ارسال نظرات