مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گناباد:

دشمن سعی دارد درخواست حل معضلات اقتصادی را به مقابله با اصل نظام بکشاند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گناباد گفت: دشمن سعی دارد با طرح شعار‌های انحرافی درخواست حل معضلات اقتصادی را به مقابله با اصل نظام بکشاند.
کد خبر: ۹۰۹۴۷۰۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین موسوی امشب در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دیماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در محل مسجد، ولی عصر (عج) شهر کاخک که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، با بیان اینکه فتنه و آزمایش یکی از سنت‌های الهی است، به مواردی از فتنه‌های صدر اسلام به ویژه دوران خلافت امیرالمومنین (ع) اشاره نمود.

وی در ادامه ضمن برشمردن فتنه‌های دوران انقلاب اسلامی، مهمترین تفاوت فتنه‌های اخیر با فتنه‌های صدر اسلام را همراهی مردم با امام جامعه مسلمین برشمرد که همین موضوع سبب نصرت الهی در رخداد‌های سخت تاریخ انقلاب اسلامی شده است.

موسوی، حادثه طبس و حضور پرشور مردم در راهپیمایی نهم دی ۸۸ را نمونه‌هایی از یاری خداوند متعال از ملت انقلابی ایران اسلامی دانست که سبب برهم خوردن نقشه‌های استکبار جهانی شد.

وی در پایان موضوعات و مشکلات اقتصادی در شرایط حاضر را آزمایشی دیگری برای مردم و مسئولین دانست و افزود: دشمن سعی دارد با طرح شعار‌های انحرافی درخواست حل معضلات اقتصادی را به مقابله با اصل نظام بکشاند. اما در این صحنه نیز همگان باید با تبعیت از، ولی فقیه با تمسک به اقتصاد مقاومتی، نظام اسلامی را از این گردنه عبور دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها