به همت معاونت نظارت و تایید صلاحیت سپاه ناحیه یاسر مشهد؛

دومین کارگاه آگاه سازی پیشگیری از تخلفات دینی، اخلاقی و سیاسی کارکنان سپاه ناحیه یاسر مشهد برگزار شد

دومین کارگاه آگاه سازی پیشگیری از تخلفات دینی، اخلاقی و سیاسی کارکنان سپاه ناحیه یاسر مشهد به همت معاونت نظارت و تایید صلاحیت ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۶۹۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
مسئول نظارت و تایید صلاحیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسر مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ از برگزاری دومین کارگاه آگاه سازی کارکنان، نسبت به تخلفات دینی، اخلاقی و سیاسی در محل جلسات فرماندهی ناحیه یاسر مشهد در صبح روز شنبه، ۸ دی ماه سال جاری به مدت دو ساعت خبر داد.

سرهنگ دوم پاسدار، حسین ساجدی اظهار کرد: در این کارگاه توجیهی و آموزشی، سرهنگ دوم پاسدار محمد حسن اربابی از مسئولین معانت نظارت و تأیید صلاحیت سپاه امام رضا علیه السلام به بیان نکات آموزشی و آگاهی سازی نسبت به آسیب‌ها و تهدیدات دینی، اخلاقی و سیاسی متصور برای کارکنان این ناحیه همراه با ذکر مستندات و پرونده‌های اتفاق افتاده و جاری پرداخت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هدف اصلی از برگزاری این کارگاه آشنایی و پیشگیری بیش از پیش کارکنان از وقوع تخلفات دینی و اخلاقی و توجه دادن به آثار و عواقب این امور و همچنین تربیت نیروی انقلابی و متدینی است که در راستای اهداف انقلاب سنگربان خوب و زبده‌ای باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها