طائب:

فتنه‌ سال ۸۸ مردم کشور را واکسینه کرد

رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار گفت: فتنه‌ سال ۸۸ مردم کشور را واکسینه کرد و سطح بصیرت را افزایش داد.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۳۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ حجت‌الاسلام مهدی طائب در رواق امام خمینی (ره) حرم رضوی اظهار داشت: انسان باید برای طلب رزق اول برای دیگران دعا کند به‌ویژه برای امام زمان (ع)، زیرا زمانی که دعای او مستجاب شود به خواسته‌هایش هم می‌رسد.

وی ادامه داد: روز‌های خاصی از سال را رهبران انقلاب اسلامی ایران به نام یوم‌الله نام‌گذاری کرده‌اند، که دارای ریشه قرآنی است. یوم‌الله روزی است که با قدرت خداوند امری محقق می‌شود.

طائب با اشاره به اینکه امام راحل (ره) روز ۱۵ خرداد و ۲۲ بهمن را یوم‌الله نامید، زیرا مردم به پشتوانه خداوند پیروز شدند، افزود: زمانی انسان خسته می‌شود که می‌داند به نتیجه نمی‌رسد، اما کسی که باخدا باشد در راه رسیدن به خدا خسته نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه فتنه‌های سال ۸۸ مردم کشور را واکسینه کرد و سطح بصیرت مردم را بالا برد، خاطرنشان کرد: امروز اگر دعا‌های ما مستجاب نمی‌شود دلیل اولش این است که خداوند می‌خواهد ما را آزمایش کند. بهتر است زمانی که همه مردم در سختی هستند به یکدیگر کمک کنیم، زیرا دشمن به دنبال این است که با ایجاد مشکلات تفرقه ایجاد کند.

وی در پایان بیان داشت: رهبر معظم انقلاب زمانی که دولتمردان آمریکا برای ایران نقشه کشیده بودند تا مردم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن نگیرند فرمود آن‌ها خواهند مرد و تن آن‌ها در کفن خواهد پوسید، نتیجه همان شد و مک کین و بوش پدر مرگ را تجربه کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها