فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر خبر داد:

کشف ۷۰۰ میلیون ریال جواهرات سرقتی در کاشمر

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: دو سارق منزل و کشف و ۷۰۰ میلیون ریال جواهرات سرقتی در این شهرستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۰۹۲۸۷۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ ابوالقاسم باقری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در سطح شهرستان و سرقت مقادیری طلا و جواهرات تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با اشراف اطلاعاتی و بررسی سرقت انجام شده به فردی سابقه دار مظنون و پس از اطمینان از انجام سرقت توسط وی، این فرد را با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کاشمر همچینن خاطرنشان کرد: متهم که دارای سوابق متعدد سرقت می‌باشد در ابتدا منکر هرگونه سرقت بود، ولی در مواجهه با مستندات غیرقابل انکار پلیس لب به اعتراف گشود و به سرقت طلا و جواهرات به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال از منزل مذکور که با تخریب گاوصندوق صورت گرفته بود و همچنین یک مورد دیگر سرقت منزل با همکاری دو نفر از دوستانش اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: با مشخص شدن هویت همدستان متهم تلاش برای دستگیری آن‌ها آغاز که یکی از سارقان به همراه مالخر جواهرات سرقت شده دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری متهم متواری تا حصول نتیجه ادامه دارد اذعان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها