مدیر سیاسی حوزه ۴ سپاه ناحیه عمار مشهد:

رمز پیشرفت و‌ برتری در آزمون‌های انقلاب اسلامی وجود ولایت فقیه است

مدیر سیاسی حوزه ۴ سپاه ناحیه عمار مشهد بیان داشت: رمز پیشرفت و‌ برتری در آزمون‌های انقلاب اسلامی وجود پر برکت و نعمت ولایت فقیه می‌باشد.
کد خبر: ۹۰۹۲۸۶۰
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ عبدی در سلسله نشست‌هایی با موضوع «ضرورت وجود ولایت فقیه» در جمع بسیجیان سپاه ناحیه عمار مشهد بیان داشت: رمز پیشرفت و‌ برتری در آزمون‌های انقلاب اسلامی وجود پر برکت و نعمت ولایت فقیه می‌باشد.

عبدی بیان داشت: خداوند متعال از تمامی اقوامی که درصدد تشکیل حکومت اسلامی با محوریت ولی معصوم بر می‌آیند آنان را به طور قطع مورد سنجش وآزمون قرار می‌دهد.

وی بیان داشت: از جمله مهمترین آزمون‌های الهی می‌توان به آزمون اقتصادی، جهاد و نیز آزمون تبعیت از ولایت اشاره نمود.

مدیر سیاسی حوزه ۴ سپاه ناحیه عمار اشاره نمود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران توانستیم با کلیدواژه موثر ولایت فقیه و همچنین زیر سایه پربرکت ایشان در آزمون اقتصادی و آزمون جهاد پیروز شویم و در این آزمون‌ها چه جوانان و مردان و زنان غیوری را تقدیم انقلاب نمودیم و به دلیل ایستادگی در مقابل جبهه کفر و استکبار به سردمداری آمریکا و اسرائیل جنایتکار مورد شدید‌ترین تحریم‌های اقتصادی قرار گرفتیم که این آزمون سخت را هم با درایت و آینده نگری، ولی امر مسلمین جهان پشت سر گذاشتیم و در آینده نیز با تکیه بر رهنمون‌های اقتصادی حضرت آقا و استقرار اقتصاد مقاومتی بر این آزمون سخت فائق می‌آییم.

وی دلیل موفقیت در این آزمون‌ها را وجود پربرکت و آینده نگری ولایت فقیه و اتحاد و ایستادگی مردم دانست و بیان داشت: در آینده هم ان شاء الله با نگاه به دستان مبارک حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و توجه به توصیه‌های دلسوزانه ایشان آزمون‌های پیش رو‌ را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت همان طور که شما بسیجیان توانستید با تکیه بر رهنمون‌های ایشان با سلامت از خطر ازمون سال ۸۸ عبور کنید و آن فتنه را در نطفه خفه کنید.

مدیر سیاسی حوزه ۴ در پایان بیان داشت: ان شاء الله به برکت خون پاک شهیدان و با تکیه بر رهنمود‌ها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب می‌توانیم پرچم این انقلاب به دستان مبارک حضرت ولیعصر (عج) تحویل داده و در سپاه ایشان شاهد نابودی مستکبرین عالم به ویژه آمریکا و اسرائیل جنایتکار باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار