فرمانده جدید بسیج صدا وسیمای خراسان رضوی معرفی شد

جلسه معارفه فرمانده جدید بسیج صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۹۲۱
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری  در جلسه معارفه فرمانده جدید بسیج صدا و سیمای خراسان رضوی اظهار داشت: بسیج بدنه فعال مردم و خط مقدم جبهه مردمی در مقابل دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه بسیج باید در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه فرهنگی حضور فعال داشته باشد افزود: بسیج صدا و سیما باید در این عرصه جهت دهنده و نقش‌آفرین باشد و با فریب‌ها و نیرنگ‌های استکبار جهانی مقابله کند.

‌رئیس بسیج رسانه ملی نیز در این جلسه، خراسان رضوی را تقویت‌کننده عقبه فکری انقلاب اسلامی دانست و افزود: محور اصلی فعالیت‌های بسیج سازمان صدا وسیما، افول قدرت جهانی آمریکا در حوزه نرم و سخت  است.

رحمتی با اشاره به نزدیک شدن جشن‌های چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: سیاست کاری و رویکرد فرهنگی رسانه ملی در چهل سال دوم انقلاب در حال تدوین است.

مدیرکل صدا وسیمای خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: بسیج رسانه باید به عنوان یک مرجع قابل اتکا، قوی و تاثیرگذار در تولید محتوا باشد.

محسن نصرپور با اشاره به ارتقاء فکری همکاران انقلابی به ویژه برنامه‌سازان افزود: بسیج باید با تشکیل نشست‌های هم‌اندیشی و خردورزی، در جهت بصیرت افزایی بیشتر در بین همکاران و در سطح جامعه گام بردارد.

وی بر تشکیل قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور برای تولید برنامه‌های مناسب و هدایت و مدیریت تیم‌های مستندساز تاکید و افزود: ساخت برنامه‌های تاثیرگذار رادیویی و تلویزیونی بر مبنای بسیج و تفکر بسیجی باید هرچه بیشتر در دستور کار قرار گیرد.

در پایان این مراسم، قاسم فرودی به عنوان فرمانده بسیج صدا وسیمای خراسان رضوی معرفی و از تلاش‌های علیرضا آئینه‌دار فرمانده قبلی و صادق پاشایی پیشکسوت بسیجی تقدیر شد.

همچنین پس از این مراسم ساختمان بسیج صدا وسیمای خراسان رضوی با حضور میهمانان رسما افتتاح شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها