آیت الله علم الهدی:

امکانات شبکه‌های اجتماعی داخلی در مقابل شبکه های اجتماعی خارجی زیر صفر است

امام جمعه مشهد بیان داشت: متاسفانه امکانات شبکه‌های اجتماعی داخلی در مقابل شبکه های اجتماعی خارجی صفر و حتی زیر صفر است. تعداد سرورهای تلگرام و پهنای باندی که به شبکه های خارجی اختصاص داده‌شده قابل‌مقایسه با پیام‌رسان‌های داخلی نیست.
کد خبر: ۹۰۸۹۵۴۱
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد، اظهار داشت: وابستگی و پایبندی ملت عزیزمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باعث قدرت نظام ما شده است که دشمن به دنبال قطع این وابستگی است.
 
وی با بیان اینکه توطئه دشمن علیه امام حسن عسکری(ع) به برنامه‌ای علیه خودش تبدیل شد،  افزود: برخورد ما باید با راهبرد امام حسن عسکری(ع) و استکبارستیزی باشد نه اینکه بی‌تفاوت باشیم و تماشا کنیم و به مردم نیز تلقین کنیم که راه علاج در مشکلات معیشتی و اقتصادی این است دست در دست دشمن دهیم.
 
امام جمعه مشهد مقدس به مسئله گرانی در کشورمان اشاره کرد و گفت: آیا خرید مرغ کیلویی ۱۰ هزار تومان برای کسی که زیر حداقل حقوق می‌خواهد خانواده ۵ نفره را اداره کند، امکان‌پذیر است؟ باید دستگاه‌های امنیتی و قضایی وارد شوند و برنامه ریزان و مجریان نباید تماشاچی تسلط دشمن بر ما باشند. 
 
وی در بخش دیگر سخنان خود متاسفانه امکانات شبکه‌های اجتماعی داخلی در مقابل شبکه های اجتماعی خارجی صفر و حتی زیر صفر است. تعداد سرورهای تلگرام و پهنای باندی که به شبکه های خارجی اختصاص داده‌شده قابل‌مقایسه با پیام‌رسان‌های داخلی نیست. 
 
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: چرا باید وضعیت فضای مجازی ما به گونه ای باشد که گویی  برای دشمن یک اتوبان چهاربانده باز کرده و برای مدافعین داخلی یک جاده خاکی باید،  بسازید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها