خبرهای داغ:
عضو هیئت علمی دانشگاه دفاع ملی؛

دستاورد های انقلاب را بر اساس اهداف انقلاب ارزیابی کنیم

سردار شمس دولت آبادی گفت: خباثت های شیاطین و دشمنان انقلاب، اسلام و ایران همیشه وجود داشته و دارد اما ما باید نقشه های دشمن را به فرصت تبدیل کنیم چراکه اگر این حباثت ها نباشد اوج گرفتن معنایی ندارد.
کد خبر: ۹۰۸۹۵۱۹
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب اصفهان، سردار محمود رضا شمس دولت آبادی در جمع پیشکسوتان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان گفت: گاهی اوقات ظالمه گفته می شود که انقلاب تمام شد و ما به جمهوریت رسیدیم و تجربیات بشری امروز باید شرایط کشور ما را در دست بگیرد
عضو هیئت علمی دانشگاه دفاع ملی افزود: نوعی دیدگاه دیگر این است که انقلاب اسلامی همچون وحی 124 هزار پیامبر برای رسیدن به بعثت خاتم الانبیاء (ص) یک روند تدریجی است که نقطه آغازین آن 22بهمن سال 1357 است.
شمس دولت آبادی با بیان اینکه اولین گام در معرفت شناسی راهبردی دستاورد های انقلاب اسلامی اهداف و آرمان های انقلاب هستند، گفت: اگر ما بخواهیم اهداف و آرمان های انقلاب را تبیین کنیم بدانیم مرجع اصلی ما باید فرمایشات پدید آورنده این انقلاب باشد.
وی در ادامه صحبت خود گفت: سه بزرگوار (مرحوم عسگر اولادی، شهید عراقی و آیت الله خزعلی) در مورد اهداف انقلاب از امام خمینی (ره) روایت مستقیم دارند که در تاریخ نیز مکتوب بوده و قابل تحقیق و مطالعه است.
این استاد دانشگاه گفت: وقتی هدف امام خمینی (ره) را از انقلاب اسلامی و برهم ریختن رژیم طاغوت پرسیدند ایشان در پاسخ به سه هدف اشاره کردند؛ تشکیل حکومت اسلامی در ایران، بیداری مسلمانان در کشور های اسلامی و زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) سه هدف ایشان بود.
وی با تاکید بر لزوم انقلابی ماندن مردم و مسئولان گفت: اگر از برخی مسئولان یا اساتید دانشگاهی اهداف انقلاب اسلامی را سوال کنیم شاید نتوانند پاسخ صحیح بدهند و این آسیب بزرگی است.
عضو هیئت علمی دانشگاه دفاع ملی با تاکید براهداف انقلاب گفت: در چهلمین سال از انقلاب اسلامی هستیم و دستاورد های انقلاب را باید اهداف آن ارزیابی کنیم.
دکتر شمس دولت آبادی در ادامه گفت: ادبیات اقتدار از توازن قدرت سخت به سمت توازن قدرت نرم تبدیل شده و امروزه جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی نسبت به تمام قدرت های جهان برتری کامل دارد.
وی با تاکید بر متفاوت بودن مسیر انقلاب با دیگر کشور ها گفت: چین، هند، ژاپن، آلمان، اتحادیه اروپا، آمریکا و روسیه همه یک آبشخور فکری و یک ماهیت وجودی دارند اما این انقلاب اسلامی است که تفکر و موجودیتش بر اساس تفکرات اسلامی پایه ریزی شده پیش برنده قائده جدیدی در جهان است.
عضو هیئت علمی دانشگاه دفاع ملی در ادامه تاکید کرد: تکیه به قدرت مادی غرب و تفکرات آن ها و بازی کردن در قائده آن ها برای ما بی فایده است.
وی تلاش به شیوه غرب برای رسیدن به اهداف انقلاب را اشتباه خواند و گفت: خودمان باید در تمام سطوح قائده سازی کنیم که البته سخت است اما روش های آسان برای پیشبرد اهداف انقلاب مثل کپی مقاله های دانشجویی بیهوده خواهد بود.
شمس دولت آبادی در ادامه تاکید کرد: باید استکبار ستیزی را با بصیرت انقلابی در روح و کالبد انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی سازگار کنیم؛ جمهوری اسلامی باید هر روز بهتر و بیشتر با عدالت اسلامی، عدالت مداری و اخلاق مداری هماهنگ تر باشد.
وی در خصوص عهد شکنی های اخیر غرب با ذکر این مثال که بال های هواپیما با مقاومت در برابر باد اوج می گیرند گفت: خباثت های شیاطین و دشمنان انقلاب، اسلام و ایران همیشه وجود داشته و دارد اما ما باید نقشه های دشمن را به فرصت تبدیل کنیم چراکه اگر این حباثت ها نباشد اوج گرفتن معنایی ندارد.
این استاد دانشگاه در ادامه صحبت های خود خطاب به پیشکسوتان سپاه گفت: پیشکسوتان هرگز نباید احساس بازنشستگی کنند و در میدان های فرهنگی و اجتماعی حرکت های خود را ادامه بدهند و برای هرچه بهتر شدن مسیر انقلاب و نزدیک تر شدن به نقطه هدف پرشور تلاش کنند.

ارسال نظرات