خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد المحمود خانه اصفهان؛

فعالیت تخصصی هیئت نوجوانان مسجد المحدود خانه اصفهان/ برنامه های مسجد محور هیئت دانش آموزی

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد المحمود خانه اصفهان گفت: در جلساتی با مدیران مدارس مختلف سطح محدوده از این مدارس دعوت شده تا با حضور در این مکان مقدس فعالیت های فرهنگی دانش آموزان به صورت مسجد محور انجام شود.
کد خبر: ۹۰۸۸۱۳۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

برادر بسیجی ابراهیم رجبی فرمانده پایگاه مسجد المحدود تابعه حوزه 10 امام علی النقی (ع) ناحیه امام رضا (ع) در گفتگو با  خبرنگار بسیج از غرب اصفهان در خصوص هیئت جوانان این پایگاه گفت: هیئت حضرت علی اصغر (ع) این پایگاه بیست سال سابقه فعالیت دارد و دو سال است که افتخار داریم جلسات هفتگی هیئت را برگزار می کنیم.

این فرمانده پایگاه بسیج با تاکید به تخصصی بودن جلسات و کارشناسان در رده سنی نوجوانان گفت: در جلساتی با مدیران مدارس مختلف سطح محدوده از این مدارس دعوت شده تا با مشارکت و حضور در این مکان مقدس فعالیت های فرهنگی دانش آموزان به صورت مسجد محور انجام شود.

رجبی گفت: جامعه هدف این برنامه تخصصی دانش آموزان مقطع نهم و دهم بوده که تا کنون چهار مدرسه سطح محدوده در این برنامه مشارکت داشته اند.

وی در ادامه گفت: پایگاه بسیج مسجد المحمود در کنار برنامه های هیئتی، ماهانه دو برنامه متنوع ورزشی، اردویی و... در مکان های باغ جوان، شهر های قم و جمکران و امثالهم در نظر گرفته می شود که والدین و مدیران مدارس مربوطه نیز در این برنام ها شرکت داشته و از شیوه اجرای برنامه نظارت و با کارشناسان مشورت می کنند.

این فرمانده پایگاه بسیج با اشاره به چند جانبه بودن این هیئت هفتگی گفت: با همکاری هیئت امنا و امام جماعت محترم مسجد المحدود سالن ورزشی در محل این مسجد المحمود خانه اصفهان برای جوانان این مسجد و محله آماده ایجاد شده که در سه رشته  کیک بوکسینگ، کاراته و نینجا فعالیت حرفه ای دارد.

به گزارش خبرگزاری بسیج سرگرد رضوانپور مسئول فرهنگی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بازدید و نظارت از این برنامه از وجود چنین هیئت تخصصی ابراز خرسندی و از مسئولین برگزاری آن تقدیر کرده و گفت: فعالیت حرفه ای و تخصصی برای قشر نوجوان جامعه بسیار حائز اهمیت است و اینگونه برنامه های پرمحتوا کم نظیر و قابل تقدیر است.

 

ارسال نظرات