فرمانده سپاه ناحیه مقداد مشهد در نشست فرماندهان و رابطین حوزه‌های مقاومت:

باید مراقب دسیسه‌های دشمنان نظام و انقلاب نسبت به بسیج باشیم

فرمانده ناحیه مقداد مشهد عنوان داشت: بسیج نعمت و ذخیره‌ای الهی است که شاه کلید حل معما‌های این نظام است و باید مراقب دسیسه‌های دشمنان نظام و انقلاب نسبت به بسیج باشیم.
کد خبر: ۹۰۸۷۶۲۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ نشست صمیمی مسئولین نمایندگی ولی فقیه و فرمانده ناحیه مقداد مشهد با فرماندهان و رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه‌های مقاومت امروز در سالن جلسات سپاه ناحیه مقداد مشهد برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار ترشیزی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مقداد مشهد ضمن تسلیت حادثه تروریستی چابهار و خیرمقدم به حاضرین به فلسفه وجودی تأسیس نهاد عقیدتی و سیاسی و مجموعه نمایندگی ولی فقیه در نیرو‌های مسلح توسط امام راحل اشاره و تدبیر معظم له در بالابردن بینش عقیدتی و سیاسی کارکنان نیرو‌های مسلح با هدف هویت بخشی اسلامی و دینی به کارکنان نیرو‌های مسلح را بجا و مناسب دانست.

وی گفت: مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در بخش‌های عقیدتی، نظارتی، بصیرتی و فرهنگی تبلیغی به حق در حال ایفاکردن نقش خود در پشتیبانی و محافظت و همکاری با کارکنان سپاه است و این پیشگیری و نظارت و اقدام وعمل به موقع باید در تمام قسمت‌های بسیج وجود داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد مشهد اشاره کرد: بسیج نعمت و ذخیره‌ای الهی است که شاه کلید حل معما‌های این نظام است و  باید مراقب دسیسه‌های دشمنان نظام و انقلاب نسبت به بسیج باشیم

در ادامه این نشست حجت الاسلام میرزایی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقداد ضمن تشکر از مجموعه فرماندهی ناحیه و دست اندرکاران و نیز فرماندهان حوزه‌های مقاومت، از تعامل و همکاری ایشان با مجموعه نمایندگی و رابطین حوزه‌های مقاومت در اجرای برنامه‌های ابلاغی تقدیر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها