آیت الله علم الهدی:

مردم از گرانی می‌نالند آن وقت مسئولان به CFT و FATF چسبیده‌اند

امام جمعه مشهد بیان داشت: با اشاره به اینکه مسئولان با الحاق به‌کنوانسیون cft می‌خواهند شخصیت اقتصادی و سیاسی این مملکت را به‌پای آمریکا بریزند، تصریح کرد:مردم از گرانی می‌نالند آن وقت باز هم مسئولان به CFT و FATF چسبیده‌اند.
کد خبر: ۹۰۸۷۳۵۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد مقدس که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، ۱۶ آذر را روز آغاز جنبش دانشجویی دانست و افزود: جنبش‌های دانشجویی فعال در دانشگاه‌ها تا به امروز مظاهر زیادی در کشور داشته است.

وی افزود: روز دانشجو در حقیقت تابلوی تمام نمای تذکر دشمنی ۶۵ ساله آمریکا با ایران است. در این روز دانشجویان دانشگاه تهران به دلیل حضور کاردار سفارت انگلیس در کشورمان تظاهرات کردند و شاه برای آرام کردن زمینه برای حضور معاون رئیس جمهور آمریکا به ایران،اقدام به سرکوبی فضای دانشگاه گرفت و سه دانشجو به شهادت رسید.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه جنبش دانشجویی عنصری فعال در توسعه علم و دانش است، تاکید کرد: این توسعه علم و فناوری در جهت مقابله با استکبار باشد بطوریکه وابستگی ما را از غرب قطع کند.

آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه مسئولان با الحاق به‌کنوانسیون cft می‌خواهند شخصیت اقتصادی و سیاسی این مملکت را به‌پای آمریکا بریزند، تصریح کرد:مردم از گرانی می‌نالند آن وقت باز هم مسئولان به CFT و FATF چسبیده‌اند.

وی ابراز داشت: ۷ ماه است که از خروج که آمریکا از برجام گذشته اما مسؤولان به‌امید اروپا در برجام مانده‌اند آیا رفتار اروپا در این ۷ ماه به‌عنوان یک تجربه کافی نیست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها