دورهمی قدیمی‌های بسیج علوم پزشکی مشهد

قدیمی‌های بسیج علوم پزشکی مشهد در قالب نشست "همیشه بهار، همیشه حاضر" دورهم جمع شدند.
کد خبر: ۹۰۸۶۱۱۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در ظهری پاییزی گرد هم آمدند تا از بسیج با یکدیگر سخن بگویند و بشنوند. نشست "همیشه بهار، همیشه حاضر" با هدف گرامیداشت هفته بسیج، همراه با استقبال دانشجویان و حضور مسئولین فرهنگی دانشگاه و نهاد رهبری، برگزار شد.

در این گردهمایی، میزگردی با حضور قدیمی‌های بسیج علوم پزشکی مشهد برگزار شد؛ جمعی از اساتید و فارغ‌التحصیلان حضور داشتند که وجه مشترک همه‌ی آن‌ها، نه رشته دانشگاهی و سن و سال، بلکه عهدی بود که از دوران دانشجویی برای همیشه حاضر بودن و همیشه رشد کردن بسته بودند.

در ادامه، ایمن شهیدی، با بیان این که یکی از رسالت‌های بسیجیان، خوب درس خواندن است، از دانشجویان خواست نهضت را به دوران دانشجویی محدود نکنند و آن را به مراتب بالاتر تعمیم بدهند.

سید احمد حسینی، مسئول بسیج دانشجویی علوم پزشکی مشهد در سال‌های ۹۰ تا ۹۲، گفت: در هر نظامی، افراد مختلفی وجود دارند. عده‌ای جان بر کف هستند، عده‌ای موافق، تعدادی منتقد و افرادی معاند. مهم این هست که افراد را از دایره‌های دورتر، قدمی به خود نزدیک کنیم. نیازی نیست همه را جان بر کف و بسیجی کنیم. همین که فردی معاند با رفتار و منشی، به منتقد تغییر وضعیت دهد، برد کرده‌ایم.

در ادامه میزگرد، مصطفی گوهری، مهدی کاظمی و محمّد حاج زاده، از مسئولین بسیج دانشجویی در سال‌های دور، هر کدام مطالبی را بیان کردند.
 
پس از میزگرد، نشست با استندآپ کمدی دانشجویی پیرامون مسائل صنفی و با اهدای یادگاری به حاضرین در جلسه، خاتمه یافت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها