کارشناس ارشد سیاسی در جمع بسیجیان شهرستان کلات:

بسیج و اهداف این مکتب الهی، مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی بود

کارشناس ارشد سیاسی گفت: بسیج و اهداف این مکتب الهی، مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی بود که همچنان الگویی مناسب و کارساز در جامعه جهانی شده است.
کد خبر: ۹۰۸۳۹۹۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین علی شریفی در مراسم ۵ آذر روز تشکیل بسیج مستضعفین در جمع حداکثری از بسیجیان سلحشور شهرستان کلات ضمن تبریک هفته بسیج بیان داشت: همانگونه که امام راحل فرمودند ما انقلابمان را به جهانیان صادر خواهیم کرد؛ بسیج و اهداف این مکتب الهی، مهمترین شاخصه این انقلاب بود که همچنان الگویی مناسب و کارساز در جامعه جهانی شده است.

وی با اشاره به مهمترین اقدامات بسیج افزود: همانگونه که خداوند اراده کرده تا مستضعفین بر جهان سیطره پیدا کنند، هم اکنون مکتب بسیج به سمت این اراده الهی پیش می‌رود و در تحقق این هدف والای باری تعالی تلاش کرده و خواهد نمود؛ اما نباید از نقشه‌های دشمنان مکار و قسم خورده غافل شد که مبادا به اهداف عالی بسیج و بسیجیان لطمه بزند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور گفت: مسئولین سیاسی کشور اگر بخواهند مشکلات دامنگیر کنونی را حل و فصل نمایند باید به توانایی‌های داخلی و ملی تکیه کنند نه اینکه برای حل مشکلات داخلی از شرق و غرب استمداد کنند و دست درازی نمایند.

کارشناس ارشد سیاسی در ادامه به خدمت رسانی و اقدامات جهادگرانه بسیج و بسیجیان بعد از انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: مکتب بسیج، اقیانوس عشق و محبت اتحاد و هم دلی را در میان ملت غیور ایران بوجود آورد و این اتحاد و همبستگی در دنیای کنونی در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و... آشکار‌تر گردیده و برای جهانیان مخابره شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها