عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس:

مقاومت و ایستادگی؛ راه مبارزه با تحریم‌ها/ تفکر بسیج ریشه در حق طلبی دارد

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس تاکید کرد: مقاومت و ایستادگی راه مبارزه با تحریم‌ها، و رمز پیروزی نهایی ما در همه عرصه‌ها در برابر آمریکا است.
کد خبر: ۹۰۸۳۶۹۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، دکتر محمد دهقان، نماینده مردم شهرستان‌های طرقبه شاندیز و چناران در مجلس شورای اسلامی در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان طرقبه شاندیز بانام "شکوه ایستادگی" در محل حسینیه "حضرت علی اصغر (ع) شهر طرقبه به سخنرانی پرداخت.

وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تاکنون و تبریک هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی، ریشه در حق طلبی، ریشه در قیام سرخ عاشورا و تمام قیام‌های آزادیخواه و حق طلب در طول تاریخ دارد و در حقیقت بسیجیان، میراث دار شهدا هستند.

دهقان تاکید کرد: ریشه مخالفان بسیج و بسیجی به آمریکا و انگلیس و شیاطین حال و گذشته  و ریشه بسیج به شهادت، حق طلبی و آزادی خواهی در طول تاریخ برمی‌گردد و ما افتخار می‌کنیم که در دفتر بسیج ثبت نام شده ایم.

وی تصریح کرد: ۴۰ سال مقاومت و ایستادگی در برابر کل ابرقدرت‌های جهان به برکت حضور تفکر بسیج در تمامی میدان‌ها و عرصه‌ها است.

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس افزود: تفکر بسیجی در طول سال‌های گذشته در هر عرصه و زمینه‌ای حضور داشته باعث حل مشکلات شده و امروز نیز با طنین انداز شدن تفکر بسیجی در کشور مشکلات و به ویژه مشکلات اقتصادی حل خواهند شد.

وی با اشاره به شکست داعش در منطقه با طنین انداز شدن تفکر بسیجی تصریح کرد: با تشکیل بسیج جهان اسلام از تمامی مسلمانان و شیعیان کشور‌های آزادیخواه و حق طلب منطقه با فرماندهی قاسم سلیمانی، سردار بزرگ اسلام توانستیم بینی آمریکا و آل سعود و تمامی هم پیمانانش را در منطقه به خاک مالیده و آمریکا را شکست دهیم.

وی با اشاره به حضور جوانان و نخبگان بسیجی در عرصه‌های مختلف کشور تاکید کرد: تفکر بسیجی وجهادی در حوزه اقتصادی وارد شده و ان شاء لله مشکلات کشور در این حوزه حل خواهد شد، جوانان نخبه به میدان آمده اند و طرح‌هایی را که نشان از ذهن خلاق و هوش سرشار جوان مسلمان و شیعه ایرانی است ارائه داده اند و ما به زودی با عملی شدن این طرح‌ها و برنامه‌ها از این جنگ اقتصادی با اقتدار عبور و نجات پیدا خواهیم کرد.

دهقان با اشاره به عزت شیعه و پیروان اهل بیت (ع) با ایستادگی در برابر دشمنان تاکید کرد: مقاومت و ایستادگی راه مبارزه با تحریم ها، و رمز پیروزی نهایی ما در همه عرصه‌ها در برابر آمریکا است.

وی با اشاره به شکست‌های پی در پی آمریکا در برابر ایران تصریح کرد: آمریکا امروز در تحریم و فشار‌های اقتصادی علیه ایران به دنبال آن است که آنچه را که در جنگ‌های نظامی نتوانسته بدست بیاورد در این جنگ اقتصادی بدست آورد و با مقاومت و ایستادگی همه جانبه کشور این خواسته آمریکا نیز به شکست خواهد انجامید.

نماینده مردم شهرستان‌های طرقبه شاندیز و چناران در مجلس شورای اسلامی افزود: از لحاظ اقتصادی به برکت انقلاب اسلامی کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی زیادی در کشور وجود دارد که با تامین مواد اولیه برای این کارخانجات در داخل کشورباعث رونق اقتصادی کشور خواهیم شد.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انسانی نخبه، متعهد و کارآمد، ذخایر و منابع سرشار طبیعی و موقعیت جغرافیایی و دیگر امتیازات مهم و حیاتی در کشور ما وجود دارد که اقتصاد ملی ما را قوی کرده و تحریم‌های آمریکا هرگز باعث شکست اقتصادی ما نخواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها