خبرهای داغ:
با تجلیل از بسیجیان نمونه؛

اجتماع عظیم بسیجیان در همدان برگزار شد

همزمان با سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین اجتماع عظیم بسیجیان با تجلیل از بسیجیان نمونه در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۲۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

اجتماع عظیم بسیجیان در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با ۵ آذر سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین به فرمان رهبر کبیر انقلاب در سال ۵۸ اجتماع عظیم بسیجیان با حضور آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی امنیتی فرماندار، مسئولین و فرماندهان سپاه انصارالحسین(ع) و سپاه ناحیه همدان و برخی مسئولین استان در سالن ورزشی امام علی(ع) همدان برگزار شد.

این اجتماع با هدف بیعت با فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) با شعار بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت با حضور اقشار مختلف بسیجان سلحشور و دلاور با شعارهای انقلابی و ارزشی برگزار شد.

بسیجبان حاضر در مراسم در عهد و پیمانی مجدد یک صدا با شور و حال خاص فریاد «لبیک یا خامنه‌ای»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، « تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

در این اجتماع بسیجیان با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران اسلامی و بستن سربند «لبیک یا زینب(س)» با لباس رزمی حضور یافتند تا به استکبار جهانی و همه ایادی کفر نشان دهند که علارقم وجود مشکلات اقتصادی در کشور، بسیج همواره حامی و مدافع انقلاب و اسلام و ارزش‌ها است و اجازه نمی‌دهد زمینه برای  توطئه و دشمنی آنها فراهم شود.

در این گردهمایی بسیجیان و گردان‌های نظامی با انجام حرکات رزمی به صورت تیمی و انفرادی صلابت و توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

همچنین در این مراسم ضمن تجلیل ازخانواده شهیدان دیباج، از بسییجان نمونه شهرستان همدان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات