خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

اگر بسیج و تفکر بسیج نبود معلوم نبود چه بر سر ملت ایران می‌آمد

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: اگر بسیج و تفکر بسیج نبود سیاست‌بازان و فتنه‌گران و و عوامل آشکار و پنهان داخلی و خارجی تاکنون کشور را به دشمنان تقدیم کرده و آن را تکه تکه کرده بودند و معلوم نبود چه بر سر ملت ایران می‌آوردند.
کد خبر: ۹۰۸۲۶۷۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵

اگر بسیج و تفکر بسیج نبود معلوم نبود چه بر سر ملت ایران می‌آمدسرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج امروز نسبت به دوران دفاع مقدس از لحاظ زمینه عملکرد متفاوت است.

وی افزود: با توجه به حمله دشمن به بخش فرهنگی و اقتصادی کشور و هجوم در جبهه جنگ نرم، وظیفه بسیج حراست از کشور در این بخش‌ها است ضمن اینکه با توجه به بی‌مهری و بی‌توجهی بعضی از مسئولین به جوانان توانمند و کارآمد، بسیج امروز مظلوم‌تر از همیشه حتی در داخل کشور واقع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: وظیفه بسیج در جنگ اقتصادی امروز توسعه اقتصادی کشور و جهاد اقتصادی و تقویت و حمایت از تولیدات داخلی با توجه به خواست مقام معظم رهبری در خصوص توسعه و تقویت تولید ملی است.

وی ادامه داد: همچنین بسیج باید با کار جهادی در عرصه جنگ نرم با انجام فعالیت‌های خودجوش فرهنگی خود به عنوان افسر جنگ نرم ماموریت خود را به بهترین شکل به انجام برساند و تهدیدات و توطئه‌های دشمنان را خنثی کند و به صورت «آتش به اختیار» با انجام فعالیت‌های فرهنگی تمیز در خدمت کشور باشد.

برزگر تصریح کرد: اگر بسیج و تفکر بسیج نبود سیاست‌بازان و فتنه‌گران و و عوامل آشکار و پنهان داخلی و خارجی تاکنون کشور را به دشمنان تقدیم کرده و آن را تکه تکه کرده بودند و معلوم نبود چه بر سر ملت ایران می‌آوردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات