خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر خبر داد
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر گفت: تاکنون 851 نفر روز اردوی جهادی در قالب اردوهای یک روزه، سه روزه، هفت روزه و 10 روزه برگزار شده است.
کد خبر: ۹۰۸۲۶۵۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲

فعالیت 851 نفر روز در اردوی جهادی ملایرسرهنگ علی سیاوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج به مناسبت هفته بسیج با اشاره به اینکه بسیج نیروی همه عرصه ‌ها است، اظهار داشت: فعالیت‌های گروه‌های جهادی خدمات‌رسان و جهادگران بسیجی در پایگاه‌های مقاومت بسیج در راستای محرومیت‌زدایی است.

وی افزود: اقدامات این گروه‌ها شامل فعالیت‌های عمرانی، توزیع سبد معیشتی، بهسازی کوچه و خیابان و معابر عمومی و هر آنچه که خدمت بر مردم است، می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه 56 گروه سطح‌بندی شده داریم، ابراز داشت: 10 منطقه هدف مشخص شده که اولویت با این مناطق است.

وی ادامه داد: تاکنون 851 نفر روز اردوی جهادی در قالب اردوهای یک روزه، سه روزه، هفت روزه و 10 روزه برگزار شده است.

سیاوشی با اشاره به اجرای طرح کرامت در ملایر اظهار داشت: در راستای طرح کرامت پروژه پایگاه فرهنگی داریم که با مشارکت مهندسی و شهرداری ملایر حدود 60 میلیون اعتبار دارد و پروژه مسجد طفلان مسلم در منطقه محروم نیز 10 میلیون اعتبار دارد.

وی افزود: حدود 20 دوره کلاس آموزشی از قبیل زنبورداری، زعفران، دام سبک و سنگین، گیاهان دارویی، کشت گلخانه‌ای، آبزیان و طیور برگزار کرده‌ایم که حدود 450 نفر طی 6 ماهه اول سال در کلاس‌های ما شرکت کرده‌اند و مربی را به روستاها اعزام کرده‌ایم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه در راستای طرح کرامت اجرای طرح کارفرمایی را نیز داشته‌ایم، گفت: دو طرح مبل و منبت در مجموع 170 میلیون تومان تسهیلات از کارگروه صیانت دریافت کرده که با اشتغال 17 نفر انجام پذیرفته و  در همین راستا یک تسهیلات 10 میلیون تومانی و یک تسهیلات 30 میلیون تومانی خود اشتغالی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات اقتصاد مقاومتی به کارآفرینان پرداخت شده است، گفت: 110 میلیون تومان نیز تسهیلات اقتصاد مقاومتی در عرصه‌های گیاهان دارویی، زعفران، شیره‌پزی، چیپس میوه، زنبور عسل و... پرداخت شده است.

سیاوشی ابراز داشت: در هفته بسیج پروژه جدول‌کشی آشاق قعله با اعتبار پرداختی بسیج سازندگی 13 میلیون تومان و آبرسانی روستای طاسبندی با اعتبار 5 میلیون و پروژه‌های محرومیت‌زدایی با مشارکت بسیج دانشجویی و محلات که در روستاهای سنگده، حسین آباد، ناظم قعله، میرفتاح و ساخت یک خانه با مشارکت بسیج طلاب در روستای دهنو افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات