علی عبداله زاده نخبه علمی پرورش یافته حلقه‌های صالحین بسیج دانش‌آموزی

علی عبداله زاده دارنده رتبه نخست زبان انگلیسی و همچنین رتبه دوم علوم تجربی بصورت همزمان در کنکور سراسری سال ۱۳۹۷ از خروجی‌ها حلقه‌های صالحین شهید احمدی روشن بسیج دانش آموزی است که توانست در کنار برخی دیگر از دارندگان عناوین در کنکور علاوه بر حضور در برنامه‌های فرهنگی و تربیتی بسیج حائز عناوین برتر علمی در بزرگترین تورنمنت علمی کشور شود.
کد خبر: ۹۰۸۲۳۲۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ساعت حدود ۹ صبح روز نهم مردادماه بود که بر اساس اعلام سازمان سنجش رتبه نخست کنکور سراسری در رشته زبان انگلیسی و همچنین رتبه دوم رشته علوم تجربی را متوجه علی عبداله زاده از دانش آموزان دبییرستان استعداد‌های درخشان تربت حیدریه دانست.

علی عبداله زاده دارنده رتبه نخست زبان انگلیسی و همچنین رتبه دوم علوم تجربی بصورت همزمان در کنکور سراسری سال ۱۳۹۷ به خاطر وجود نازنین حضرت ثامن الحجج علیه السلام و سفارش پدرش دانشگاه فردوسی مشهد را مقصد تحصیل خود انتخاب کرد.

حمایت خانواده و معلمان و تلاشم منجر به این نتیجه شد

این دانش آموز موفق در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه دوران تحصیل ابتدایی را در آموزشگاه شهید فلاحی سپری کرده، افزود: به دلیل استعداد بالا و نمرات ممتاز دوران راهنمایی و دبیریستان را در آموزشگاه استعداد‌های درخشان شهید بهشتی تحصیل کردم.

وی که متولد سال ۱۳۷۸ و علاقمند به رشته فوتسال و پینگ پنگ است در تشریح علت موفقیتش می‌افزاید: در اینحا جا دارد از حمایت‌های پدر و مادرم و همچنین رییس و پرسنل و معلمان دبیرستان استعداد‌های درخشان که حمایت همه جانبه از من داشتند و باعث کسب این موفقیت شدم قدردانی کنم.

عبداله زاده در خصوص رتبه نخست زبان انگلیسی در کنکور سراسری گفت: با توجه به اینکه در برنامه نویسی کامپیوتر فعالیت داشتم به ناچار و برای کسب اطلاعات باید به منابع انگلیسی مراجعه می‌کردم، لذا بصورت خودجوش و بدون دبیر و کلاس متفرقه به فراگیری زبان انگلیسی پرداختم.

وی که عضو حلقه صالحین شهید احمدی روشن بسیج دانش آموزی شهر تربت حیدریه است، در خصوص چگونگی ورود به حلقات صالحین می‌افزاید: از طریق یکی از دوستانم با این حلقه‌های صالحین آشنا شدم با توجه به اینکه برایم جذاب بود و مطالب مفیدی در این حلقات توسط سرگروه ارائه می‌شد مشتاق شدم تا در ادامه در این برنامه فعالیت مستمر داشته باشم.

این نخبه علمی با بیان اینکه دورهمی ما در حلقه‌های صالحین بسیج مختص هم کلاسی‌ها و هم مدرسه هایمان بوده لذا ارتباط بهتر و بیشتری با هم داشتیم هرچند که در سال آخر (کنکور) حضور کم رنگ تری داشت

عبداله زاده در خصوص موفقیتش می‌افزاید: هیچ کلاس متفرقه‌ای حضور پیدا نکردم و فقط کتاب‌های درسی و همچنین کتاب‌های تستی را نیز مطالعه کردم و لذا توصیه ام به کنکوری‌ها در مرحله نخست کتب درسی است که می‌تواند منجر به نتایج مطلوب شود.

در مجموع این افراد خروجی‌ها حلقات صالحین شهید احمدی روشن بسیج دانش آموزی هستند که توانستند علاوه بر حضور در برنامه‌های فرهنگی و تربیتی بسیج حائز عناوین برتر علمی در بزرگترین تورنمنت علمی کشور شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها