در قالب جام «پلیس - وحدت»؛

چوخه کاران تربت‌جامی بر سکوی قهرمانی کشور ایستادند

بیش از ۱۳۰ چوخه کار در قالب ۲۱ تیم از ۱۴ شهرستان از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان در قالب جام «پلیس – وحدت» در سالن ورزشی وحدت تربت‌جام دست‌به‌یقه شدند که تیم میزبان بر سکوی قهرمانی تکیه زد.
کد خبر: ۹۰۸۲۳۰۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی؛ بیش از ۱۳۰ چوخه کار صاحب‌نام کشور در قالب ۲۱ تیم از ۱۴ شهرستان از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان به مناسبت تقارن هفته وحدت و بسیج طی یک روز در سالن ورزشی وحدت شهرستان تربت‌جام دست‌به‌یقه شدند که تیم مدعی میزبان بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم شهرستان‌های مشهد و گناباد به ترتیب عناوین دوم و سوم دست یافتند.

گفتنی است؛ در این دوره از رقابت‌ها در وزن ۶۶ -کیلوگرم: عبدا... رزم‌آرا و محمد توانا از (تربت‌جام)، طاهر شعبان از (درگز) ۷۴ -کیلوگرم: علی شاهوردیان از (قوچان)، مرتضی وطن‌دوست و رسول زارع پور از (تربت‌جام) -۸۴ کیلوگرم: سعید محمدی و مسعود قوی‌بازو از (مشهد)، محمدابراهیمی از (گناباد) ۹۶ -کیلوگرم: محمد تیموری و حمید غلامی از (تربت‌جام)، وحید قائمی از (اسفراین) ۹۶+ کیلوگرم: کامران رستمی از (باخرز)، احمد میرزا پور از (چناران) محمد دهقان از (مشهد) به ترتیب بر سکو‌های اول تا سوم ایستادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها