خبرهای داغ:
بمناسبت هفته بسیج،

برگزاری همایش طلایه داران بصیرت در سمنان

به مناسبت هفته بسیج، همایش طلایه داران بصیرت در سمنان با سخنرانی دکتر قدیری ابیانه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۸۱۲۲۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
سبحان مهرکوشان؛ مسئول روابط عمومی پایگاه شهید نواب صفوی سمنان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، ضمن عرض تبریک بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج شجره طیبه‌ای است که بقای انقلاب اسلامی به آن وابسته است اظهار داشت: امروز با شکوفایی انقلاب اسلامی، بر همگان ثابت شده است که تفکر بسیجی تفکر مادی نیست بلکه تفکر الهی است و از همین رو بهره گیری مسئولان کشور، و مدیران از این تفکر می‌تواند بخش مهمی از مشکلات جامعه در حوزه سیاسی اقتصادی و اجتماعی را مرتفع نماید.
مهرکوشان افزود: همایش طلایه داران بصیرت، بمناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت هفته بسیج در سمنان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: همایش طلایه داران بصیرت با سخنرانی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه (مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام و سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا) با موضوع نقش انقلاب اسلامی در افول آمریکا، روز سه شنبه مورخه ۶ آذرماه ۹۷ بعداز نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت، ولی عصر (عجل الله) سمنان برگزار خواهد شد.
این برنامه به همت، حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب (ع) پایگاه شهید نواب صفوی - مسجد حضرت، ولی عصر (عج) و ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان برگزار میشود.
از عموم مردم انقلابی و شهیدپرور سمنان جهت شرکت در برنامه دعوت به عمل می‌آید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار