خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بوئین و میاندشت:

ماهیت وجودی بسیج،همگامی وپشتیبانی از انقلاب اسلامی است.

سرگرد رحمانی با اشاره به نقش تاثیر گذار بسیج از آغاز تشکیل تا کنون که چهلمین سال از اقتدارنظام را درپیش رو دارد، بسیج را همگام،پشتیبان وقوه ی محرکه ی انقلاب اسلامی دانست .
کد خبر: ۹۰۷۸۷۹۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بوئین و میاندشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از بوئین و میاندشت با اشاره به نقش تاثیر گذار بسیج از آغاز تشکیل تا کنون که چهلمین سال از اقتدارنظام را درپیش رو دارد، بسیج را همگام،پشتیبان وقوه ی محرکه ی انقلاب اسلامی دانست و این شجره طیبه را چه در جریان دفاع مقدس که مدافع اصیل ارزشهای انقلابی و آرمانهای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری بود و چه درپیچ های تاریخی سیاسی که اصل نظام موردهجمه بدخواهان بود و چه در عرصه های خدمت جهادی بی منت در محرومیت زدایی که یار و یاور نظام اسلامی بود را ستود و افزود دربرهه هایی که جمهوری اسلامی با خطری روبرو بود بسیج در صحنه بوده و خواهد بود و فداکارانه از نظام وارزشهای آن دفاع کرده و می کند.


سرگردرحمانی در ادامه بسیج را یک جریان فراگیر،درخور همه سلایق،سنت شکن درمحدودیتهای ماموریتی و به دور از تنش آفرینی توصیف کرد و نمونه موفق بسیج را خدمت بی منّت دانست که در همه سطوح بسیج در قالب قرارگاههای پیشرفت و آبادانی نمودعینی پیداکرده است.

وی افزود:بسیج درهمه حال توانسته و می تواند زمام امور مهم هزینه دار حکومت و دولت را در امور عمرانی،علمی،خدماتی و..........را در دهه چهارم انقلاب بدون چشمداشت در دست داشته باشدکه بی شک این نقش بسیجیان در ارزش آفرینی ارزشها و اهداف عالی نظام و اعتلای انقلاب اسلامی در جامعه غیرقابل کتمان است و فرهنگ بسیج و بسیجی بودن بواسطه این خدمات باید در جامعه و در کشور به ویژه در بین جوانان، بیش از پیش ترویج و گسترش یابد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بوئین و میاندشت عنوان کرد:بسیج از آغاز تاسیس تا امروز مکمل اختصاری شاخصه های برادری،سازندگی،یکرنگی و جهاد را در همه شرایط مبتلا به کشور به منصه اجرا گذاشته و درهیچ موقیعیتی نه تنها احساس خطر و لغزش و عقب نشینی نداشته ،بلکه به مثل دیده بانی برای صحت نظام به شمار رفته است و این به سادگی محقق نمی شده مگر به نیت خالصانه بسیج.


رحمانی افزود: درهیچ جای دنیا نمیتوان جمعیت ویا سازمانی را پیداکرد به شمولیت بسیج که در هرعرصه از قبیل(اقتصاد/ سیاست/اجتماع/فرهنگ/خدمت رسانی)کمک دهنده و یاری رسان دولت متبوعش باشدمگردرنظام جمهوری اسلامی که خوشبختانه روزبه روز این جلوه نمایانتر میشود و به صورت تخصصی تر از حمایتهای بسیج در ارگانها و دوایر دولتی و بنگاههای اقتصادی و خدماتی بهره میگیرند.


سرگردرحمانی در پایان گفتگو ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج ،این ایام مختص بسیج و هفته وحدت را به بسیجیان تبریک و خواستار این تحکیم رویه در پایبندی به انقلاب اسلامی دانست.

ارسال نظرات