خبرهای داغ:

تشریح برنامه های هفته بسیج در ناحیه بسیج بویین میاندشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت با اشاره به شعار این هفته اظهار داشت: «بسیج مظهر وحدت، ایستادگی، پیشرفت و خدمت» شعار تعیین شده امسال برای هفته بسیج بوده که از 29 آبان شروع وتا 5آذر ادامه دارد.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۷۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین و میاندشت، سرگردرحمانی با گرامیداشت چهلمین سالگرد اقتدار انقلاب اسلامی و تاسیس بسیج به فرمان امام خمینی(ره) ،از اجرای بیش از20عنوان برنامه شاخص در هفته بسیج خبرداد و بیان کرد: با هماهنگی انجام شده بیش از 20 برنامه در هفته بسیج در سراسر شهرستان بویین میاندشت اعم از پایگاه، حوزه و ناحیه مقاومت و اقشاربسیج اجرایی می شود.


رحمانی با اشاره به تیتر برنامه های در دست اجرادرهفته بسیج به برگزاری همایش فرهنگیان بسیجی ،سرکشی و افتتاح طرحهای بسیج سازندگی درقرارگاه پیشرفت و آبادانی درسطح شهرستان،دیدار از خانواده معظم شهدای بسیجی و همایش اقتداربسیج در روز 5 آذر نیز پرداخت.


وی، عطرافشانی قبور مطهر شهدا را از دیگر برنامه هفته بسیج دانست و خاطر نشان کرد: تجدید میثاق بسیجیان با شهدا از برنامه‌های مهم هفته بسیج است که این برنامه در تمام گلزارهای شهدای شهرستان اجرایی می شود.


آقای رحمانی افزود: نشست وکارگاه توانمندسازی هادیان سیاسی ،نشست بصیرتی روحانیون ،اجرای میقات صالحین و حضور بسیجیان در نماز جمعه دوم آذراز دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.


رحمانی درپایان از برگزاری نشست‌های تخصصی بصیرت‌ افزایی بسیج درقالب یک رزمایش فراگیرروشنگری با رویکرد استکبار ستیزی وتبیین اقتدارنظام اسلامی در آستانه 40سالگی انقلاب و احیای آیین وحدت شیعه وسنی درهفته وحدت که مقارن با هفته بسیج شده است ،خبرداد.

ارسال نظرات