خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

رسالت پاسداری ظرفیت‌سازی برای فراهم آوردن زمینه فرج است

فرمانده سپاه انصارالسحین(ع) استان همدان با بیان اینکه حضرت امام حسین(ع) سفینه نجات است، به رسالت پاسداری در راستای آماده‌سازی زمینه ظهور اشاره کرد و گفت: رسالت پاسداری در این زمینه ظرفیت‌سازی در راستای فراهم آوردن زمینه فرج است که برای این امر باید اقدام به خودسازی کند.
کد خبر: ۹۰۷۴۵۴۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

رسالت پاسداری ظرفیت‌سازی برای فراهم آوردن زمینه فرج استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) با تقدیر از حضور حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه به نقش ایشان در دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: ایشان در دفاع مقدس در قرارگاه استان حضور داشتند و همواره راهنمای ما بود و به ما خط و مشی لازم را می‌داد ضمن اینکه در کنار فرماندهان جنگ حضور مستمر داشته و در صفوف اول دفاع مقدس بود.

وی با تقدیر از زحمات و اقدامات حجت الاسلام گنجعلی در مدت تصدی مسئولیت در سپاه انصارالحسین (ع) عنوان کرد: در تلاش بودیم بتوانیم ایشان را در جایگاه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان همدان حفظ کنیم اما تشخیص نماینده ولی فقیه در سپاه را پذیرفتیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه ماموریت‌های سپاه تنها به دوش فرماندهی نیست و فرماندهی به تنهایی نمی‌تواند ماموریت‌های بزرگ سپاه را پیش ببرد، گفت: اگر در سازمان فرماندهی، حوزه نمایندگی و حافظت تعریف شده برای این هست که بتوانیم ماموریت را به بهترین نحو انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه بحث انجام یک حرکت و تکلیف سازمانی نمی‎تواند مسئولیت را از دوش ما بردارد، افزود: زمانی می‌توانیم ماموریت را به نحو احسن انجام دهیم که بتوانیم این سه رکن حوزه فرماندهی، نمایندگی و حفاظت در کنار هم ماموریت‌ها را به پیش ببرند.

سردار مجیدی اضافه کرد: بر این اساس در دو سال گذشته در سپاه استان برای خود مباحثی تعریف و هدفگذاری کردیم که برای سلامت ماموریت و حفظ و صیانت از نیروی انسانی باید در کنار هم و با مشور ت، تفکر و همراهی این کار را انجام دهیم و امروز افتخار می‌کنیم یکی از بزرگان حجت الاسلام گنجعلی با وجود تمامی مشکلات، این مسئولیت بزرگ را به زیبایی انجام داد.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی حجت الاسلام گنجعلی به دلایل تاکید سپاه انصارالحسین (ع) در جهت حفظ ایشان پرداخت و بیان کرد: ابعاد فردی ایشان منحصر به فرد بود و آشنایی و مأنوس بودن ایشان با قرآن برای ما بسیار مهم بود که این مدت نیز بسیار بهره گرفتیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اقدامات حجت الاسلام گنجعلی در حوزه قرآن و نهج البلاغه تصریح کرد: وقتی کسی بتواند مباحث قرآن و نهج البلاغه را در وجود خود پیاده کند اثرگذار است به نحوی که این مهم همواره در عمل و اقدامات حجت الاسلام گنجعلی قابل مشاهده بود.

وی تاکید کرد: ما در کنار ایشان توانستیم در قرارگاه‌های امام علی(ع) طی یک سال گذشته که با سختی همراه بود کار را به خوبی پیش ببریم به طوری که قسمتی از کار به دوش ایشان بود که به عنوان یک فرد موثر، تاثیرگذار و دلگرم کننده برای تمام پاسداران بود

سردار مجیدی با اشاره به اقدامات حجت الاسلام گنجعلی در ماموریت‌های مستشاری با اظهار اینکه اگر ایشان در خط مقدم نبود ما نمی‌توانستیم ماموریت‌ها را به نحو احسن انجام دهیم، گفت: یکی از ماموریت‌های بزرگ سپاه انصارالحسین(ع) یگان رزم در منطقه است که در عراق و سوریه ماموریت مستشاری انجام داده و ایشان در این ماموریت‌ها حضور موثری داشت.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام گنجعلی مصداق عینی خواسته امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) در تربیت جوان مؤمن انقلابی پای کار است، تصریح کرد: همین امر موجب می‌شد که کار را در کنار هم روان و ساده انجام دهیم.

فرمانده سپاه انصارالسحین(ع) استان همدان با اشاره به پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی و رسالت سپاه در این خصوص بیان کرد: اربعین امام حسین(ع) زمینه برای فرج منجی عالم بشریت را فراهم می‌کند و در این خصوص باید پاسداران رسالت بزرگ حسینی را به دوش بکشند.

وی با بیان اینکه سهم پاسداران در زمینه‌سازی ظهور بسیار بالاست، افزود: امروز وقتی حرکت عظیم پیاد ه‌روی اربعین حسینی در جهان شکل می‌گیرد، واقعیت بزرگ دیدگاه یکی از فرماندهان آمریکایی که طی چند سال گذشته این حرکت را اژدهایی در راستای بلعیدن آمریکا دانست قابل مشاهده است.

سردار مجیدی با بیان اینکه حضرت امام حسین(ع) سفینه نجات است و این سفیه نجات استکبار و آمریکا را نیز نجات خواهد داد، به رسالت پاسداری در راستای آماده‌سازی زمینه ظهور اشاره و تاکید کرد: رسالت پاسداری در این زمینه ظرفیت‌سازی در راستای فراهم آوردن زمینه فرج است که برای این امر باید اقدام به خودسازی کند.

وی در قسمت پایانی سخنان خود به انتصاب حجت الاسلام حسین علیی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم بتوانیم مسیری که سپاه برای ما تدبیر کرده با ایشان طی کنیم چرا که اگر در ارکان سازمان و نهادی وحدت وجود داشته باشد به طور قطع با موفقیت و پیشرفت همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات