خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۶۲۳۱۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

پیام تبریک فرمانده سپاه استان همدان به مناسبت هفته نیروی انتظامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

سلام علیکم

خدمت به مردم ولایت‌مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه معنوی گران‌سنگی است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معظم و معزز شهدا این ولی نعمتان راستین می‌گردد.

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصرمرهون شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر(عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با  تلاش فراوان جان خود را نثار نموده‌اند.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های ارزنده و عملکرد مطلوب مدیران و آحاد کارکنان به ویژه فرمانده محترم انتظامی استان همدان صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل آورده توفیقات روز افزون همگان را ازخداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز در پاسداری ازخون شهیدان گرانقدر و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقراری نظم و امنیت جامعه ولایتمدارموفق و موید باشید.

 یاد حضرت امام خمینی (ره) گرامی و سایه امام خامنه‌ای (حفظه ا...) مستدام باد.

 سرتیپ دوم پاسدار مظاهرمجیدی

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات