امام جمعه تربت حیدریه در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان:

شعار مرگ بر آمریکا تعطیل پذیر نیست/کسانی که با شعار مرگ بر آمریکا مخالفند در نهایت از دامان سیاستمداران جنایتکار ایالات متحده و مزدورانش سر درآوردند

امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکای امت اسلامی تعطیل پذیر نیست، اظهار کرد: این صدای رسای مظلومان و ملت‌های آزادیخواه جهان ریشه در معارف دینی و قرآنی دارد.
کد خبر: ۹۰۷۴۱۸۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در مراسم راهپیمای ضد استکباری ۱۳ آبان ماه تربت حیدریه افزود: مبارزه با استکبار جهانی به منزله مبارزه با همه سیاستمداران و کسانی که به دنبال ظلم بر علیه امت اسلامی و سایر ملت‌های آزادیخواه جهان است و تا ریشه کنی آن این مبارزه همچنان گسترش و ادامه دارد.

وی در ادامه گفت: شعار مرگ بر آمریکای امت اسلامی تعطیل پذیر نیست این صدای رسای مظلومان و ملت‌های آزادیخواه جهان ریشه در معارف دینی و قرآنی دارد.

رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی خاطر نشان کرد: اگر پایبند به اصول قرآنی هستیم خداوند در ابتدای سوره توبه فرمود: ه که همه باید از استکبار و ظالم تبری بجویند.

عصمتی ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا برخاسته از سیاست‌های خصمانه و ظالمانه آمریکا در ۷۰ سال بر علیه ملت‌ها بویژه امت اسلامی ایران است که چه در قبل از انقلاب و چه بعد از آن به ترفند‌های مختلف بر علیه این مردم توطئه کردند.

امام جمعه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: کسانی که امروز گاهی سخن از سازش و تعامل با آمریکا می‌زنند با اصول اسلام و انقلاب بیگانه اند، از سوی دیگر تنش زدایی به بهانه رفع مشکلات یک تفکر غیر انقلابی و غلط است، زیرا چنانچه از هویت و عزت و اقتدار خود دست برداریم شاید استکبار روی خوشی نشان دهد، اما آن جامعه و ملت هرگز روی سعادت را نخواهند دید.

وی درپایان افزود: امروز همه ما آمدیم تا ضمن اعلام برائت از استکبار و ایادی مزدورش به همگان بفهمانیم که این ملت به اصول و آرمانی که امام راحل آن راترسیم کرده و ناخدای این کشتی یعنی مقام عظمای ولایت آن را هدایت و راهنمایی می‌کند پایبندیم و دست رد به سینه مستکبران و منافقین و زورگویان عالم می‌زنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها