خبرهای داغ:
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

اربعین نماد قدرت تشییع/۱۳آبان با قدرت تر از همیشه

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: یکی از عنایات ویژه ربوبی که زمینه‌ساز ظهور بوده و پیام تشییع را به دنیا می‌تواند برساند حماسه اربعین است.
کد خبر: ۹۰۷۱۶۸۴
|
۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلای مدرسه قلعه ضمن بیان اینکه جریان غرب‌گرا داخلی خطرناک‌ترین مسئله برای انقلاب است، اظهار کرد: این جریان باید مورد واکاوی و شناسایی بیشتر قرار گیرد چرا علیرغم هشدارهای مقام معظم رهبری باز برخی دست‌بردار نیستند با نامه نکاری خواهان ارتباط با آمریکا هستند.
وی افزود: ابعاد این جریان غرب‌گرای داخلی باید تحلیل شود تا مردم بدانند که در آینده چگونه قدم بردارند تا مسیر انقلاب صحیح‌تر و هموارتر پیش رود.
امام‌جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه حماسه باشکوه راهپیمایی اربعین نیازمند بررسی است، گفت: شاید بتوان گفت یکی از عنایات ویژه ربوبی که زمینه‌ساز ظهور بوده و پیام تشییع را به دنیا می‌تواند برساند حماسه اربعین است.
سعیدی بابیان اینکه بسیاری از مصادیق جامعه آرمانی در راهپیمایی اربعین نمود پیدا می‌کند، تصریح کرد: میزبانی عراقی‌ها از زائران، پیاده‌روی مردم از چذابه، مهران و شلمچه به کربلا و مانور قدرت اسلام ازجمله مهم‌ترین جلوه‌های راهپیمایی اربعین محسوب می‌شود.
وی بابیان اینکه در همایش راهپیمایی اربعین میلیون‌ها نفر شرکت می‌کنند، افزود: جلزوولز آل سعود از قدرت اسلام به همین دلیل است که باور نمی‌کنند تشییع بتواند به قدرت جهانی و بین‌المللی تبدیل شود.
امام‌جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه امام راحل در کاپیتولاسیون هشدار داد که شاه به دنبال امتیاز دادن به کفار است، ابراز داشت: شروع مقابله با آمریکا از حرکت سیزده آبان ناشی شد آمریکا به دنبال آن بودند که بلایی که امروز بر سر آل سعود آوردند بر سر ایران پیاده کنند.
سعیدی در ادامه تصریح کرد: در شرایطی که ما به دنبال حقیقت بودیم دشمن با به راه انداختن نقشه و توطئه‌ها عملیات روانی و فشارهای اقتصادی می‌خواستند تا بهار عربی را در ایان پیاده‌سازی کنند که نه بهار ایرانی و نه تابستان داغ را نتوانستند در ایران اجرایی کنند.
وی بابیان اینکه سیزدهم آبان ماه دور جدید تحریم‌ها آغاز خواهد شد، افزود: امروز امکان محاصره کامل اقتصادی برای کشور وجود ندارد ما با دیگر کشورها در ارتباط هستیم و نباید از این تهدیدها نگران بود زیرا توطئه‌های آن‌ها نقش بر آب است.
امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه عربستان در باتلاق گیرکرده و به‌شدت در مخمصه قرار دارند، ابراز داشت: قتل خبرنگار عربستانی پته توطئه‌ها را روی آب ریخت آمریکایی‌ها سر این قضیه پنج میلیارد دلار آمریکایی به اردوغان پیشنهاد دادند که سر قضیه را هم آورند و آن‌ها نیز نپذیرفتند زیرا ترکیه به دنبال احیا امپراتوری عثمانی هستند و در اخوان المسلمین به‌شدت با عربستان دارای مشکل است در این قضیه تصفیه‌حساب و معامله وجود دارد.
سعیدی در ادامه تصریح کرد: ایران محکم و مستقل روی پای خود ایستاد و این درحالی‌که عربستان نمی‌تواند بدون هماهنگی آمریکا قدمی بردارد به‌طور یقین قتل با هماهنگی آمریکا صورت گرفته است این خبرنگار از اسرار زیادی مطلع بوده و دنبال سر به نیست کردند او بودند.
وی بابیان اینکه ایران مقتدر و عربستان در اوج ذلت و وابستگی به آمریکا قرار دارد، افزود: تفاوت نگرش قدرت مادی و ارزش‌ها امروز مشاهده می‌کنیم دموکراسی خوب و بد، شهروند خوب و بد، تروریست خوب و بد، قربانی خوب و بد وجود دارد که اگر قربانی خبرنگاری متمایل به غرب بود باید همه امکانات را در اختیار او قرار دهند و اگر قربانی یمن باشد هیچ اهمیتی برای آن قائل نیستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار