سخن نگاشت//

«ای کاش همراه شما بودیم»

در سخن نگاشت پیش رو مروری داریم بر چکیده‌ای از بیانات حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) مبنی بر حرکت عاشقانه و مومنانه مسلمانان در پیاده روی اربعین که حرکتی پویا و فراگیر است.
کد خبر: ۹۰۷۱۵۹۳
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به همت روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسر مشهد، همزمان با ایام پیاده روی اربعین حسینی طرح سخن نگاشت با موضوع «ای کاش همراه شما بودیم» منتشر شده است.

حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) در نهم آذر ماه ۱۳۹۴ در جلسه‌ی درس خارج فقه درباره‌ی حرکت عظیم مردم از ایران و سایر کشور‌های جهان برای حضور در راهپیمایی اربعین فرمودند: «این حرکت، حرکت عشق و ایمان است؛ ما هم از دور نگاه می‌کنیم به این حرکت، و غبطه می‌خوریم به حال آن کسانى که این توفیق را پیدا کردند و این حرکت را انجام دادند. این کسانى که این راه را طى کردند و این حرکت عاشقانه را و مؤمنانه را دارند انجام می‌دهند، واقعاً دارند حسنه‌اى را انجام می‌دهند. این یک شعار بزرگ است، لا تُحِلّوا شَعائِرَ الله، این بلاشک جزو شعائرالله است. جا دارد که امثال بنده که محرومیم از این‌جور حرکت‌ها عرض بکنیم که «یا لیتنا کنّا معکم فنفوز فوزاً عظیما».
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها