خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود تاکید کرد:

مردم پشتیبان پلیس/اعتماد مردم بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی/روحیه ایثار و شهادت در نیروهای مسلح

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت:امروز مردم در کنار پلیس و همپای پلیس اقدامات را به درستی رصد می‌کنند و مردم پشتیبانی می کنند تا ما بتوانیم درست عمل کنیم.
کد خبر: ۹۰۶۷۲۶۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ سیدمجتبی اشرفی در یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان شاهرود در حسینیه شهدای این یگان با خیرمقدم به شرکت کنندگان در محفل شهدا اظهار کرد: به برکت انقلاب که در آستانه چهلمین سال آن هستیم سازمان‌های مختلف رشد و تکامل یافته اند که یکی از این نهاد‌ها که به رشد چندین برابر دست یافته.
وی افزود: نیرو‌های مسلح که در این جلسه اخوت نیرو‌های مسلح حضور دارند در سخنان رهبری انقلاب مورد تکریم هستند که در باب نیرو‌های مسلح بیان فرمودند: (نیرو‌های مسلح مدافعان امنیت ملی کشور هستند؛ ترکیب نیرو‌های مسلح یک ترکیب منطقی و عالی است و هر کدام با وظایف مشخص مشغول و محصول آن امنیت کشور است و آنجا که دشمن تهاجم کند حضور این نیرو‌ها باعث افتخار و سربلندی است.)
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ادامه داد: رهبری انقلاب نیروی انتظامی را مظهر دیانت و هوشیاری و اسطوره خدمتگذاری و مایه آرامش مردم بیان می‌فرمایند.
وی با بیان اینکه توجه به معنویت که یکی از برکات انقلاب است در نیرو‌های مسلح متبلور است اضافه کرد: نیروی انتظامی که در کف خیابان اجرای خدمت می‌کند رفتار مناسبت با مردم را در اولویت ماموریت خود قرار داده و نتیجه آن اعتمادی است که مردم به ما دارند که بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است.
اشرفی خاطر نشان کرد: امروز مردم در کنار پلیس و همپای پلیس اقدامات را به درستی رصد می‌کنند و مردم پشتیبانی می‌کنند تا ما بتوانیم درست عمل کنیم.
وی با تاکید بر اینکه ما هر چه داریم از برکت خون شهداست گفت: نیاز داریم به خانواده شهدا تا از روحیه فداکاری و ایثار این خانواده‌ها درس بگیریم و امروز نیرو‌های مسلح به این مرحله رسیده‌اند و برای مردم نعمت و برکت محسوب می‌شود.
در یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان شاهرود که به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولین شهرستانی برگزار شد، سه نفر از قاریان قرآن از نیرو‌های سه گانه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی به تلاوت پرداخته و کلیپی از شهدای نیروی انتظامی پخش و رزمنده جانباز شاعر علیرضا غضنفری به شعرخوانی در وصف نیروی انتظامی و شهدای آن پرداخت و نقالی شهدایی و اربعینی اجرا شد و توسط یکی از همرزمان شهید نوری خاطرات این شهید بیان و در پایان از خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی تجلیل شد.
این مراسم به یاد شهیدان احمد منظمی، عبدالعلی حاج حسنی، عبدالله شریفی، علی اصغر نادمی، علی اکبر اسکندری، علی قنبریان، علیرضا آرمیون، غلامعلی براتی، محمدرضا غلامی، محمدعلی رجبی، مهدی صبوری، احمدرضا حسنی، مهدی عجم، نوروز علی حاج اکبری، نوروز علی خداوردی، هادی مظفری، محمدحسین دباغ، محمدرضا جواهری، عباس حبیبی، محمدرضا رحیمی، ابوالفضل عبدیان، مهدی عجم، حسن عربعامری، خلیل قاسمیان، محمدحسین عجمی، حمید فدایی زاده، رمضانعلی نوری، علی اصغر زارعیان، عباسعلی عرب، حسین منتظری، ابوالقاسم حسینیان برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار