همایش حمایت از کودکان غزه در صحن قدس رضوی برگزار شد

به همت حوزه بسیج دانش آموزی خواهران ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد، همایش حمایت از کودکان غزه در صحن قدس رضوی با مشارکت ۸۲ نفر از دانش آموزان متوسطه مدارس عطیه و نرجس برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۹۰۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی خواهران ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد، همایش حمایت از کودکان غزه در صحن قدس رضوی با مشارکت ۸۲ نفر از دانش آموزان متوسطه مدارس عطیه و نرجس برگزار شد.

بسیجی پاسدار نجمه بزگمهر فرمانده حوزه دانش آموزی خواهران ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اعلام کرد: هدف ما از برگزاری چنین طرح‌هایی گوشزد کردن شعار مرگ بر اسرئیل به همه‌ مردم است و همیشه این نکته را ملاک و معیار خود قرار داده ایم که تا زمانی که لکه ننگین اسرائیل غاصب و جنایتکار در جهان از بین نرفته است، با حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین بتوانیم، پیام مظلومیت این مردم را به تمام جهانیان برسانیم و  این غده سرطانی را از بین ببریم.

وی دامه  سخنان خود را با جمله‌ای از امام راحل (ره) به پایان رسانید و بیان کرد: اگر هر مسلمان یک ظرف آب بر روی این غاصبان جنایتکار دنیا بریزد، شر اینان از جهان کم شده و به درک واصل می‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها